no-body je napisal/-a:nima to viskota?
kores95 je napisal/-a:no-body je napisal/-a:nima to viskota?
kak to misliš?
tristan01 je napisal/-a:kores95 je napisal/-a:no-body je napisal/-a:nima to viskota?
kak to misliš?
Kot prvo bi bilo smiselno povedati kateri letnik avtomobila imaš, morda celo tip motorja. BMW pozna oznako 318i že od serije E30 pa vse do serije E90 - skoraj 3 desetletja.
Določeni modeli so precej občutljivi na stanje hladilnega sistema - potrebna je menjava termostata in hladilnika. Veliko modelov ima hlajenje preko visko ventilatorja - ventilator žene glavna gred, vklop ventilatorja pa regulira visko sklopka. Deluje na principu temperature, višja je temperatura motorja, bolj se sklopka vklaplja.
Pri tvojem avtomobilu je lahko vzrok za pregrevanje motorja v kateremkoli od omenjenih sklopov. Osebno pa najbolj sumim termostat, ki je očitno na tvojo srečo ostal blokrian v delno odprtem položaju.
LP Tristan01
kores95 je napisal/-a:tip motorja 184E1
ESX je napisal/-a:kores95 je napisal/-a:tip motorja 184E1
to ni prava oznaka tipa motorja
verjetno se gre za M40B18
ima pa ta motor visko sklopko za pogon ventilatorja, tako da bi bilo nekaj narobe če bi se še vrtel po tem ko ugasneš motor ne obrtano
abbe je napisal/-a:lahko da je visko slab in se ventilator ne vrti dovolj močno.
je pa normalno da ko ugasneš avto da se neha vrteti.
lahko da imaš termostat v okvari...
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Lahko je tesnilo motorne glave zanič, počena motorna glava ali v hladilnem sistemu polno zraka........................
Osebno bi najprej dobro prezračil hladilni sistem, v koliko bi še zmeraj nagajalo, pa bi opravil test tesnosti motorja .................. demontaža delov je na zadnjem mestu
Lep pozdrav
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov