Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am

1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Urkee Sr jul 16, 2014 4:24 pm

Zdravo!

Če je imel že kdo kak podoben primer in mi zna svetovati se toplo priporočam.

Prvo podatki o vozilu: 1.9 CDTi 110kW prevoženih cca. 170.000 na daljše relacije, zadnje čase vožen samo na AC...

Problem je pa sledeč:

Pri hladnem vžigu se iz motorja sliši nek neenakomeren ropot (kovina na kovino?) in nihanje obratov - vedno, ko zaropota padejo obrati za cca. 50rpm...
Včasih se stvar sama stabilizira čez par sekund včasih pa vztraja kar lep čas... Če pritisnem sklopko ne neha, če ga spravim v obrate za kako sekundo pa kakor kdaj ampak po večini ne pomaga.
Stvar se umiri po prevoženih 10m in se dogaja samo kadar je avto mrzel... Pri toplem ne duha ne sluha o tem (tudi če stoji par ur).

S to težavo se je pojavila še druga in sicer pri "lenem" pospeševanju na AC in sicer iz 2kRPM dalje v 6. prestavi se cel avto trese kot da bi se vozil po makadamu... Tudi tu ne pomaga, če samo pritisnem sklopko. Najlažje ga ujamem tako, da prestavim v 5. in potem nazaj v 6. prestavo... Tudi ta težave ni konstantna in se pojavi le pri prvem podobnem pospeševanju od vžiga.

Na servisu so mi menjali 2 konektorja šob (slaba na testu) - prosti tek je od takrat res lepši, skoraj kot bencinar :D vendar se težava še ponavlja.
Menjal sem tudi naftni filter v katerem smo našli neko rjavo sluz, ki je veselo plavala po njem in takrat je zgledalo, da je težava odpravljena ampak se je zadeva po tem, ko je avto stal 2 dni zopet ponovila...

Od takrat sem skuril 2 tanka OMVja...
Za omeniti je tudi, da mi na AC obrati na števcu podobno nihajo za cca. 50rpm med 1,5 - 2,5kRPM - sam tek motorja je miren brez kolcanja...
Povprečna poraba v času napak ~ 5,5.
V vlažnem in mrzlem okolju deluje dosti lepše dokler se ne segreje na delovno temperaturo...


Kaj bi še lahko preveril preden se spravim v kakšno večjo invensticijo (šobe, vztrajnik?)

LP
Zadnjič spremenil Urkee, dne Sr jul 23, 2014 6:52 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Fan Sr jul 16, 2014 11:41 pm

Pozdravljeni

Pa se lahko zve še znamko vozila??

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Urkee Če jul 17, 2014 6:36 am

Živ,

seveda - opel.
 
Uporabniški avatar
spe7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Po jan 29, 2007 12:52 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a spe7 Če jul 17, 2014 8:06 am

Hoj.

Jst mam sicer 2.0 CDTI pa imam nekako podobne težave.
No, eno težavo so že odpravili z menjavo vztrajnika in sicer je bil simptom nihanje obratov pri hladnem vžigu in
posledično se je avto tresel.
Ostal je pa samo še gdr zvok motorja in tudi še nihanje obratov pri hladnem vžigu, ki pa po cca 10m vožnje neha.
Hmmm, sem čudno napisal, ampak pred menjavo vztrajnika je bil pristoren še kovinski zvok, ki ga sedaj ni več.

Na servisih še ne vedo kaj mu je, vendar je nekako sum na šobe. Bi pa tko na prvo ugibal, da je pri tvojem primeru tudi problem šob.
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Urkee Če jul 17, 2014 8:24 am

Zdravo,

So ti obrati nihali enakomerno ali neenakomerno? Ker glede na to, da pri meni nihajo neenakomerno in ko pritisnem sklopko še kar poskakuje baje ni kriv vztrajnik... Tako so vsaj rekli meni pa ne preostane drugega kot da sprejmem odgovor ali pač ne :)
 
Uporabniški avatar
spe7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Po jan 29, 2007 12:52 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a spe7 Če jul 17, 2014 8:44 am

Predno so menjali vztrajnik je nihanje bilo enakomerno. Zdej je nihanje neenakomerno in recimo motor duši.
Tudi napake so bile na šobah (1. in 4. cilinder), potem so šobe dali na teste in je bilo vse v mejah normale z znaki poškodb.
Kar so tudi na servisu rekli, da jih ne bi bilo slabo obnovit, ampak od takrat naprej ni več napak (tester) le avto čudno dela.
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Urkee Če jul 17, 2014 8:49 am

Pa imaš še kakšen simptom ali samo nihanje obratov poleg zvoka?

Meni ni jasno zakaj je tako dobro delalo po menjavi naftnega filtra potem pa spet po 48h mirovanja v prejšnje stanje...
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Urkee To jul 22, 2014 7:26 am

Update 1:

Očistili smo EGR (čisto zapacan) in MAF (neke mušice na mrežici pa malce saj) vendar poleg tega, da se veliko lepše vrti do 2k druge razlike ni....
Obrati še kar glasno nihajo pri mrzlem v prostem teku in na AC pri 2kRPM+ obrati veselo "valovijo"...
Zadnjič spremenil Urkee, dne Sr jul 23, 2014 6:00 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Urkee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe jun 06, 2014 8:08 am

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a Urkee Sr jul 23, 2014 6:00 pm

update 2:

Sem končno dobil nek spodoben tester in tole je bilo med napakami:

Slika

Baje lahko to tudi pomeni težavo na EGR - vsaj tako google pravi
Sem pobrisal napako in bom ponovno skeniral po daljši vožnji.

Sem pa še posnel tole, če mi lahko kdo prevede:

Slika

Slika


http://www.buzzle.com/articles/bad-egr-valve-symptoms.html
 
fiatcroma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So jul 05, 2014 6:49 pm

Re: 1.9 CDTi trese/ropota

Napisal/-a fiatcroma Ne jul 27, 2014 9:09 pm

prva slika: rekel bi, da je nekaj na releju, ki vziga grelne svecke...pomoje da ti jih zjutraj sploh ne vzge, ker je nekaj narobe...

avto sicer kresne po dolgem verglanju a neenakomerno tece in mora malo kaditi...je tako? Ko pa pljune vso to nafto v dpf filter oz. v okolje cca. 10 m tece normalno...po 1 km voznje ne bo ne duha ne sluha o simptomih..

druga slika je korekcija na šobah...je v mejah normale kolikor vidim...


predlagam še, da blindiraš EGR ventil (mislim da se ga ne sme v celoti ker mece napako-eno luknjico zvrtaj v ploščico...)

3. poskusi pospeševati v 4, v klanec gas do konca..ali sklopka kaj drsi ali avto trese...?

aAli avto v leru ko teče namestu ko ga ugasneš zaropota-kovinski zvok?

rekel bi vztrajnik

prijavi se na fiat forum, tam ti bodo pomagali..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov