Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja, kaditi ni zdravo, bo zjutraj kašljal![]()
Malo več opisa bi bilo dobro, kakšni servisi so bilo opravljeni, kaj se je menjalo, kaj pravi EGR, kdaj se ga je ščistilo/kalibriralo - kako ........................... ??
Lep pozdrav
a4 je napisal/-a:barva dima je precej pomembna
MODRA: pije olje (motor rabi nove obročke=generalka)
BELA: lahko je kondenz iz izpuha (prevrtaj lonec da bo kondenz lahko iztekel) ali pa voda vdira (novo tesnilo glave)
ČRNA: pogost pojav pri dizlu, nekateri pravijo da gre za nepopolno izgorevanje ali nekaj... najverjetneje nič nevarnega (pač ima že veliiiko km-jev za samo ali so pa drugi razlogi-mehanski ali elektronski, najverjetneje tudi slabo vzdrževanje)
verjetno avto nima dobrega filtra trdih delcev - teh saj ki letijo ven. pri normalnih obratih se nabira, pri polnih pa leti ven zaradi večjega pretoka (kot če vklopiš sesalec v kontra smer in kar naenkrat vse leti okrog)
mimogrede, še nisi prebral tu na forumu da je nakup rabljenega dizla veliko tveganje ? turbina gor ali dol
a4 je napisal/-a:barva dima je precej pomembna
MODRA: pije olje (motor rabi nove obročke=generalka)
BELA: lahko je kondenz iz izpuha (prevrtaj lonec da bo kondenz lahko iztekel) ali pa voda vdira (novo tesnilo glave)
ČRNA: pogost pojav pri dizlu, nekateri pravijo da gre za nepopolno izgorevanje ali nekaj... najverjetneje nič nevarnega (pač ima že veliiiko km-jev za samo ali so pa drugi razlogi-mehanski ali elektronski, najverjetneje tudi slabo vzdrževanje)
verjetno avto nima dobrega filtra trdih delcev - teh saj ki letijo ven. pri normalnih obratih se nabira, pri polnih pa leti ven zaradi večjega pretoka (kot če vklopiš sesalec v kontra smer in kar naenkrat vse leti okrog)
mimogrede, še nisi prebral tu na forumu da je nakup rabljenega dizla veliko tveganje ? turbina gor ali dol
RedBaron je napisal/-a:a4 je napisal/-a:barva dima je precej pomembna
MODRA: pije olje (motor rabi nove obročke=generalka)
BELA: lahko je kondenz iz izpuha (prevrtaj lonec da bo kondenz lahko iztekel) ali pa voda vdira (novo tesnilo glave)
ČRNA: pogost pojav pri dizlu, nekateri pravijo da gre za nepopolno izgorevanje ali nekaj... najverjetneje nič nevarnega (pač ima že veliiiko km-jev za samo ali so pa drugi razlogi-mehanski ali elektronski, najverjetneje tudi slabo vzdrževanje)
verjetno avto nima dobrega filtra trdih delcev - teh saj ki letijo ven. pri normalnih obratih se nabira, pri polnih pa leti ven zaradi večjega pretoka (kot če vklopiš sesalec v kontra smer in kar naenkrat vse leti okrog)
mimogrede, še nisi prebral tu na forumu da je nakup rabljenega dizla veliko tveganje ? turbina gor ali dol
Polo SDI nima DPF-a.
Pomoje EGR, ali pa šobe + visokotlačna črpalka.
Kaj pa zobati jermen, da ni slučjano preskočil za 1 zob, pa zato trokira?
dekA3 je napisal/-a:Smo sigurni v kilometre, kako se je preverjalo? Žena, takrat punca, je imela Golf SDI in pri 280.000 km je delal kot urca, servisiran v domači garaži. Ustavil ga je karambol in mašina se je takoj prodala
Ja avto je mel 1 lastnika ki ga poznam zato sem se odločil za nakup in pa vožen je bil na kratke razdalje.
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov