Napisal/-a simonk Pe sep 26, 2014 1:56 pm
Najprej preveri kateri motor imaš, pri avensisu je bilo po 2006 na voljo več dizlov:
- 2,0 D-4D, 1AD-FTV, 93kW, katalizator
- 2,0 D-4D, 1AD-FTV, 93kW, DPF
- 2,2 D-4D, 2AD-FTV, 110kW, DPF
- 2,2 D-CAT, 2AD-FHV, 110kW, DPNR (DPF + NOx katalizator)
- 2,2 D-CAT, 2AD-FHV, 130kW, DPNR (DPF + NOx katalizator)
Zadel si, če si kupil prvega na seznamu in verjetno (a ne nujno) zgrešil če imaš katerega izmed zadnjih dveh. Prvi trije imajo elektromehanske injektroje, kateri so zaneslivejši in jih je možno obnoviti. Zadnja dva pa imata piezoelektrične injektorje, kateri so hitrejši a bolj problematični.
Če imam prav imajo vsi skoraj isto visokotlačno črpalko (priključek za 5. šobo pri D-CAT modelih), katera sama redko crkne, težave pa so na sesalnih ventilih (SCV) katere se bodisi očisti ali zamenja (~300 EUR).
Vsi imajo dvomasni vztrajnik in če crkne je na voljo kitajski enomasni komplet za 300 EUR, kateri v redu deluje, sama menjava pa je druga zgodba.
Težave z odpovedjo tesnila glave lahko imajo vsi, je pa pojav pri zadnjem najpogostejši (verjetno zaradi največjega navora)
Razlika med zadnjima je le v mapiranju elektronike oz. omejitvijo navora pri 110kW modelu za potrebe avtomatskega menjalnika, 130kW pa mislim da je bil dobavljiv le z ročnim.
Ostali problemi (EGR, DPF oz. DPNR) so tipični za moderne dizle (nič pogostejši od konkurence), problem je cena pri modelih z DPNR filtrom.
Prosim ne se prestrašit, Toyotini dizli spet niso tako slabi in ne bo vsak crknil. Problem je v tem da pri D-CAT modelih dobiš izdelek ki ni nič zaneslivejši od konkurence, nadomestni deli pa so bistveno dražji, kar zna biti finančno obremenjujoče.
Tazadnji še dober dizel, ki so ga naredili je bil 1CD-FTV (66kW, 80kW in 85kW 2.0 D-4D) ter pogojno še starejši 1ND-FTV (55kW 1.4 D-4D).
Se strinjam s komentarjem glede preprečevanja okvar.