spajdl je napisal/-a:Ma ja kar se tice denarja sem se res malo prenaglil, to priznam...pa ne toliko zaradi tistih fixnih stroskov, ki so
ob taksnem avtu, bolj bi nastal problem ce zacne na veliko crkovati, pol je pa hitro scena ko se dela res samo za avto...
zato pa se moram vredo pobrigati kaj je vredu in kaj ni...
ceprav relativno star avto 7-10 let z 150-200k km garancije mislim da ni, bolj gledam bolj mi je jasno

Kaj pa realni km...dobro na besedo verjet ne mores, peljes pooblascenemu servisu, a tam pa lahko verjames, ali je bolj
scenarij 20 evrov v zep pa jih zbijejo pa postemplajo
Lepo, da razmišljaš v pravo smer. Avto je skoraj vedno dražji, kot sprva misliš/računaš.
Glede kilometrine...če na servisih nimajo enostne baze podatkov vseh servisov ALI če avtomobil ni bil servisiran na pooblaščenem po poteku garancije, si ga nasrkal, je pa res da je precej primerov, ki naklepljejo 200k km pred iztekom garancije kot službeni avtomobili (ki so pač servisirani na pooblaščencih, ker morajo bit), in če ima tvoj po 5 letih izven garancije 250k km je že nekaj hudo narobe. Kaj šele, če jih ima manj.

Je pa tako, da tudi če IMA servis bazo podatkov nekateri komplicirajo glede podatkov iz tujine, ali da jih nimajo ali da nimajo dostopa do njih, ne vem točno.
Tako da to je sicer še kar zanesljiv način, je pa redko na voljo. Ostane ti instinkt in "filing". Če ima avtomobil na števcu 150-200k km in je A6 potovalni dizel, star 10 let, je to 15-20k km na leto. To je sicer čisto legitimna številka, ampak je že kar na meji, tako da upraviči sum. Prva stvar ki jo potem greš gledat je, ali je slovenskega porekla in če je informacija o št. lastnikov pravilna. Če ni SLO porekla ima 99% vrtene, če je SLO porekla in ima zlagano št. lastnikov ni za zaupati prodajalcu, če je vse res kot reče, je to dober znak, razen, če ima 5+ lastnikov (bodi pazljiv, ker avtohiše mislim da se tudi štejejo kot lastniki, tako da je to lahko malo zavajajoče - ne dajat spet preveč teže na to).
Potem gledaš dalje...servisi, računi. Pregledaš servisno knjižico (in preveriš na servisu, če lahko kaj pomagajo), potem pa (za primer ne-pooblaščenih servisov) gledaš račune, ki bi jih načeloma lahko preveril na firmi, kjer so bili izdani...načeloma. Tudi to ni 100% ziher način. To je v bistvu bolj za informacijo o zgodovini, vendar če je računov rednih servisov npr. precej več kot bi pričakoval za takšno kilometrino, nekaj smrdi. Če jih je precej manj, tudi (zaradi slabega vzdrževanja).
Morda najbolj zanesljivo je "na uč" - če so sedeži, stopalke, ročica menjalnika in volan močno obrabljeni, jih ima več kot 200k km - tu je najbolje, če za referenco pogledaš več avtomobilov z realno kilometrino. Po 200k km ponavadi neke hude obrabe ni (sedež je manj relevantnen kot ostalo zaradi več spremenljivk, ki vplivajo na vse skupaj).
Morda sem še kaj pozabil - naj me kdo dopolni.