Problem je sledeč. Ko vžgem avto mi dvigne obrate na 1000rpm in nato takoj ugasne. Če probam z gasom je isto, samo da so obrati večji. Probal sem tud z rezervnim kllučem, a je problem enak!
Preverite: - podtlačne cevke okoli motorja ( počena, sneta, preparela............. ), lahko bi narobe povlekel zrak v motor - ščistiti in ponovno nastaviti dušilno loputo - v kakšnem stanju je kisikova sonda in senzor temperature motorja ( napačni podatki, posledično je napačna mešanica gorivo/zrak )
Prvo se pregleda fizično, druge dva se lahko hitro preveri s testerjem, seveda, če imate to možnost
Najceneje je za začetek spucat loputo, demontiraš in pogledaš, če je kej svinjarije pod loputo. Poloti so mel probleme tud s ključavnico, lahko je tud tuljava, zabasan bencinski filter, kak senzor.
To nima veze z loputo,ne filtrom ali kakim senzorjem.to je blokada vžiga ki med drugim takole serje če ti ne delajo štop lampe (varovalka,stikalo,žarnice)