marko01 je napisal/-a:8) Ti prodam mojega ko je 2.7 HDI pa je problem rešen. 2.2 je premali motor za ta avto temu so tudi primerni pospeški.
DePalmo je napisal/-a:2.2 HDi je kr mali motor za tako težko kravo, delna rešitev bi bila optimizacija, da se mu poveča moč in navor.
To da se ga je šparalo je pustilo na njem posledice. Rešitev bi bila da se to malo razkoplje in spuca cevi, EGR ter še kaj bi se našlo. Najhitrejša rešitev je tudi da se ga enostavno sprehodi, torej ga pač ne špara.
Ljudje ne zastopijo da dizla ni najbolje pametno skos šparat, občasno ga je potrebno prepihat da motor deluje normalno, drugače se zapaca EGR, FAP/DPF se tudi hitreje zabija in v nekaterih primerih so tudi okvare turbine.
ESX je napisal/-a:kako ma dva kroga a je biturbo
ESX je napisal/-a:polosovina ali zgloba na polosovini, ...
tristan01 je napisal/-a:ESX je napisal/-a:polosovina ali zgloba na polosovini, ...
Tule človek sprašuje o pozibavanju/nihanju obratomera ko vozilo stoji, ter rahlem potresavanju/zaganjanju motorja v prostem teku, ti pa si iz tega zaklučil da je težava v polosi??? Ko vozilo miruje se tudi polosi ne vrtijo in ne morejo ustvarjati vibracij.
Glede na opisano, bi avtomobil zapeljal do mehanika in naj še enkrat preveri tiste lopute ki so že prvič delale težave, ter avtomobil priklopi na tester. Se bo več videlo. Očitno nekaj povzroča rahlo nemiren prosti tek.
LP Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov