Ne vem v kolikšni meri ti blatnik dejansko rjavi, samo kar jaz vem o rji pri vagu, se ti ne splača popravljat obstoječega, ker boš imel čez isti problem. Če je blatnik še na avtu ne veš kakšno presenečenje te čaka z notranje strani, spodaj pri pragu, kjer se za plastično oblogo nabira umazanija in zgoraj kjer imaš z notranje strani dušilni vložek- peno, ki zadržuje vlago in je glavni razlog, da blatniki pri golfih od
Mk3 naprej sploh rjavijo.
Prilagam sliki penastega absorberja hrupa:


Na zgornjem delu blatnika udari rja ven zato, ker ta vložek deluje kot spužva in je na stiku s pločevino povečini prisotna vlaga. Začeli so z Mk3 in od takrat je preteklo že kar nekaj vode, problem je pa še vedno isti, ker so reklamacijski zahtevki tudi pri novejših modelih (Golf 5, Passat B6...)
Edina trajna rešitev je zdrav blatnik in z voskom zaščiten notranji del blatnika, zlasti spodaj pri pragu in zgoraj pod peno.