Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dm104
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne jan 04, 2015 1:01 pm

Polo Classic 1.4 16V 55kW P0401 in P0106

Napisal/-a dm104 Ne jan 04, 2015 1:20 pm

Lepo pozdravljeni.

Sem nov uporabnik na forumu in že dlje časa nekje 3 mesece imam problem z Polo Classic 1.4 16V 55kW, kar naenkrat se je prižgala rumena lučka torque, v knjigi je pisalo možna okvara lamda sonda, sem že menjal lamda sonda senzor ki se nahaja pred katalizatorjem pod mašino in lučka še vedno gori (to je bil 5 žični senzor). Imam tudi OBDII adapter prek bluetootha sem zadevo malo pogledal in priložil tudi slike. Upam da kdo ve kaj več povedati glede te zadeve, bral sem tudi da je možnost napake tudi zaradi EGR ventila (umazanija).

Slika z imenom 1 in slika z imenom 2 sta bili nareti pred tem ko še ni bil zamenjan senzor lamda sonda oz o2 senzor se mu reče, zato je tudi tam napisana napaka za tale senzor.
Vse ostale slike so pa narejene od danes najbol pa me tisto muči open loop system failure (odpoved sistema) mogoče nima funkcije avto da bi javil ali je open loop ali closed loop.

Omenit še moram da sem avto imel tudi na servisi kjer sem menjal zajlo za kuplongo in še nato potisno ploščo, sicer nevem če ima kakšen vpliv potem to na računalnik da davle napako ampak zajla ko se je menjavala je bila čisto drugač pritrjena kot bi morala biti ker je zgleda že slabo grabla in jo je en mojster tudi malo z vezico fiksiro spodaj pod volanom. Seveda sedaj ko je nova je tak kot mora biti ampak nevem če ima to kaj veze.

Če dobro pogledate slike nevem kako je lahko RPM tako visok če je na števcu malo nad 1000 in hitrost vozila tudi nemogoča ker je avto stal na miru v leru ko je bil prižgan!

Slika
Slika 1

Slika
Slika 2

Slika
Slika 3

Slika
Slika 4

Slika
Slika 5

Slika
Slika 6

Slika
Slika 7

Slika
Slika 8
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Polo Classic 1.4 16V 55kW P0401 in P0106

Napisal/-a ojnica Po jan 05, 2015 12:25 am

Če je EGR potem ga spucaj, cevko pa ornk spihaš. A Avto dela normalno, ker je lahko X vzrokov, najpogosteje ga se*je loputa pa EGR, men ta lučak svet že 2 let na istem motorju
bo kdo drug več povedal ;)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Polo Classic 1.4 16V 55kW P0401 in P0106

Napisal/-a Fan Po jan 05, 2015 1:04 am

Z igračo in pomanjkljivim znanjem uporabe igrače bo bolj klavrno diagnosticiranje. Vsaj po stricu Google bi pogledal ........................ mimogrede, zmeraj izpisuje EGR ventil in napačno temperaturo motorja, sicer kaže v Fahrenheitih, vendar lahko sam preračunate v Celzije, tu je enačba:
T(°F) = 1,8 T(°C) + 32

Osebno ne bi tej igrači verjel, priklopite vozilo na kakšen VAG-COM ali kaj v tem rangu in preverite kaj dejansko nagaja. Tako se bo prihranil kakšen €, nekaj goriva in še motor bo lepše deloval
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Polo Classic 1.4 16V 55kW P0401 in P0106

Napisal/-a hippo Po jan 05, 2015 8:54 am

Tako kot je Fan napisal, za VAG grupo je daleč najboljši tester vag com ali pa vcds.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov