Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a MMGOKA6574 Če dec 11, 2014 6:59 pm

Zadnje dni sem opazil,da zjutraj ali zvečer,ko vžegem avto ne vžge ravno najbolje - nekako tako,kot bi imel že istrošen akumulator a nima ima leto dni star Bosch-ov akumulator 65.Ah in tudi zaganjač je zamenjan bil z novim v letu 2012(s tem,da ne prevozim veliko na leto med 12-15.000.km a večina res krajše relacije od 15-50.km in od teh je kar dobre 3/4 vožnje po mestu)tudi naftni filter je bil zamenjan istočasno,kot akumulator jesen 2013.
Temparature zunaj so sedaj bile največ -1C in do 3.C je bilo danes popoldne,ko sem se odpeljal iz parkinga - avto je parkiran le pod nadstrešnico ne v ogrevani garaži.Drugače potem vožnja lepo steče in tekoče motro deluje a zanima me vaša mnenja o tem ali bi bilo potrebno pred vsako zimo obvezno zamenjati naftni filter ali če ima kdo podobne izkušnje - gre pa za vozilo Peugeot 307 2,0.diesel 90.KM pa še nekaj pred kakšnim slabim mesecem sem točil gorivo v Avstriji na Mol Austria in JET-u in ali bi lahko bilo pri njih slabše kvalitete gorivo diesel,kot tukaj,kjer ga ponavadi točim na OMV in Mol-u.

Lp, Matjaž
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a RedBaron Pe dec 12, 2014 10:20 am

Če štarter težko in počasi vrti, potem možno, da je akumulator, mogoče ti alternator slabo fila.

Če pa normalno vergla, ampak dlje, potem pa bi jaz najprej preveril grelne sveče.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a Nikola_Tesla Pe dec 12, 2014 10:33 am

Če je vozilo pozimi zunaj in se delajo kratke relacije se pravi manj kot 20km v eno smer se akumulatorji ne napolnijo dovolj.

V tem primeru je potrebno občasno dopolniti s polnilcem ... pred pričetkom polnjenjem se kleme odklopijo z akumulatorja.
...................

Literatura navaja da je polnilna napetost Pb akumulatorjev 14,4V pri temperaturi (okolice) elektrolita 25°C ...

Pri temperaturah 0°C ali manj je za polnjenje potrebna višja napetost --> vzrok za številne odpovedi akumulatorjev v zimskem času.
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a Reaper85 Pe dec 12, 2014 4:00 pm

To nikakor ni res, moj je vedno zunaj na minusu in vžiga iz prve, delam pa 10km v eno smer.
Bi si pa upal stavit da je že 5km povsem dovolj, za 3km pa nebi dal roke v ogenj.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a zundapp Pe dec 12, 2014 4:09 pm

Pusti paničarje....
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a primozek68 So dec 13, 2014 4:04 pm

Nikola_Tesla je napisal/-a:Če je vozilo pozimi zunaj in se delajo kratke relacije se pravi manj kot 20km v eno smer se akumulatorji ne napolnijo dovolj.

V tem primeru je potrebno občasno dopolniti s polnilcem ... pred pričetkom polnjenjem se kleme odklopijo z akumulatorja.
...................

Literatura navaja da je polnilna napetost Pb akumulatorjev 14,4V pri temperaturi (okolice) elektrolita 25°C ...

Pri temperaturah 0°C ali manj je za polnjenje potrebna višja napetost --> vzrok za številne odpovedi akumulatorjev v zimskem času.


Ti kar siliš in siliš s temi pametovanji, v bistvu pa pojma nimaš.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a MMGOKA6574 Pe dec 26, 2014 1:05 pm

Hvala lepa vsem za vaše odgovore in nasvete v njih.Zaenkrat se to nekako pojavlja ne prepogosto kdaj vmes a zaj,ko pridejo res hladni oziroma bolj mrzli dnevi in noči bom videl kakšna bo situacija sedaj in če bo še ta težava občasna,redna ali ne?!O tem bom lahko povedal oziroma napisal kaj več v roku cca 14-28.dni.

Pravtako bo zanimivo spremljati sedaj tole,ko grem naslednji teden točiti gorivo 40-50.litrov v Avstrijo spet.Zdaj vmes sem tukaj točil gorivo na OMV-ju 3X po 10.euro ali 3X po 8.litrov in tudi kupil sem tale od stp-ja dodatek za v gorivo za čistilo motorjev diesel Tretment predvidena ena doza za 2.000.km pa da vidimo efekt.

Motor se pa res pri teh relacijah,ki so manjše od 20,30.km v eno smer(bolj primestna in mestna vožnja)ogreje
na delovno temparaturo šele po 7-9.km še posebej zato,ker je vožnja na teh relacijah omejena na 50-70.km/h saj če se motor zavrti tja do 90-100.km/h se tudi precej hitreje ogreje že kakšen kilometer dva ali tri prej.Vsaj pri tem mojem diesel vozilu.

Akumulator je še precej nov star šele leto dni in altenator tudi šele 2.leti odkar je bil zamenjan star z novim a gorilne svečke pa te bi morda znale biti že kar malo načete to pa ja.

A naftne filtre tudi kdo izmed vas menjava pred vsako zimo ali ne?!

Ima morda kdo od vas K&N zračni filter v motorju - klasičen ne športni in če ima so kakšne prednosti opaziti?!"

Lp, Matjaž
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a čare Pe dec 26, 2014 1:24 pm

Še vedno ne vemo a slabo vergla ali dolgo in normalno vergla.
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a MMGOKA6574 Pe dec 26, 2014 1:52 pm

čare je napisal/-a:Še vedno ne vemo a slabo vergla ali dolgo in normalno vergla.

Dobro ga zažene in le vmes mu malo kdaj zmanjka moči za trenutek potem pa vžge in potem samo sivo skadi iz izpuha,da je morda tudi dpf filter že malo zamašen - ne vem.

Moči mu pri zaganjanju ne manjka zavrti se in tudi ne dolgo potrebuje,da naredi pride do v vžiga.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a čare Pe dec 26, 2014 2:20 pm

Ta avto ima DPF?? kater letnik je?? Če sivo zakadi je nekaj na šobah,črpalki.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a ~toMmy~ Pe dec 26, 2014 2:27 pm

Reaper85 je napisal/-a:To nikakor ni res, moj je vedno zunaj na minusu in vžiga iz prve, delam pa 10km v eno smer.
Bi si pa upal stavit da je že 5km povsem dovolj, za 3km pa nebi dal roke v ogenj.


Še za 1,5 km 5-6 dni zapored ni bilo pri nas nikdar zaznat težav...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a MMGOKA6574 Pe dec 26, 2014 2:30 pm

čare je napisal/-a:Ta avto ima DPF?? kater letnik je?? Če sivo zakadi je nekaj na šobah,črpalki.


Letnik 2002 modelsko leto 2003 - naj bi imel tale filter - je pa posrečeno,da ne pogosto tale sivkast dim spusti pri izpuhu drugače pa ne - se je tudi že zgodilo,da mu je enkrat zmanjkalo polno moči in je šel komaj v klanec ni več,kot 50.km/h a potem,ko ga je spihalo nekaj ven iz filtra smetka saj ali kaj ne vem a pot nazaj je bila že povsem normalna in z polno močjo.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a čare Pe dec 26, 2014 2:55 pm

Skoraj ne verjamem da ima DPF filter.
 
MMGOKA6574
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe dec 06, 2013 8:01 am

Re: slabše vžiganje zjutraj ali zvečer...

Napisal/-a MMGOKA6574 Ne jan 18, 2015 9:49 pm

Nisem povsem siguren,da ima DPF filter trdih delcev ali ne?! Vem le,da odkar sem mu pred 460.km v rezervoar dolil 200.ml STP-jeva aditiva za diesel motorje vžiga vedno s prve in to lepo tekoče in ne glede ali je +5 ali - 10.C le dvakrat vmes ni vžgal v prvo ostalo pa do sedaj vedno tudi dva jutra,ko je bilo vmes -12.c je s prve
vžgal

Relacije,katere delam običajno so pa med 11-15.km v eno smer in potem avto stoji celo noč in zjutraj domov.Vmes grem kdaj na kakšno vožnjo 30-50.km a to večinoma spet mestne vožnje in več postankov vmes.

Vsakih 14.dni grem se malo zapeljati tudi po avtocesti,da se malo motor požene preko 100.km/h,kajti po mestu to žal ni mogoče.

Zaenkrat hvala vsem za vaše nasvete - avto vsaj za sedaj lepo vžiga tekoče in v prvem poskusu - se pozna očitno tale STP-jev aditiv ali pa tudi ne in tole,da petrolov diesel je bil samo enkrat točen vmes drugače pa omv in zdaj nazadnje 2.X jet črpalka v avstriji.

Lp, Matjaž
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov