Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ana3010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jan 20, 2015 6:55 pm

Ford Focus 1.6 2000letnik - POMOČ

Napisal/-a ana3010 To jan 20, 2015 7:03 pm

Živjo,

Imam en problem in sicer z Fordom Focusom. Letnik 2000 1.6 bencin 215000 prevoženih km.
Pred kratkim je bil zamenjan alternator, kompresor klime in sklopka. Po enem tednu ko je bil zamenjan kompresor klime se je pojavila napaka, da v desnem ovinku posvetita lučki za akumulator in motor, avto zgubi moč in po pritisku na sklopko se lučki ugasneta in se pelje normalno do naslednjega desnega ovinka. Največkrat ugasne v desnem ovinku, ko ne dodajaš gasa, včasih pa ugasne tudi ko greš v ovinek z gasom. Ko smo začeli odpravljati to težavo smo preverili mase na vozilu, dodali še nove. Pred kratkim pa je bil zamenjan tudi levi nosilec motorja, vendar avto še vedno ne deluje.

Če vam je kaj znano prosim sporočite kaj bi lahko bilo narobe.
Hvala že v naprej.
Ana
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Focus 1.6 2000letnik - POMOČ

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 20, 2015 7:49 pm

Če posveti lučka za motor, potem ne bi bilo slabo preverit s testerjem. Po mojem je napaka električna. Če so mase vse OK in če so kleme na akumulatorju vse vredu pritrjene, potem obstaja možnost, da je s + neki narobe. Torej je treba pregledat vso + kablažo od alternatorja do akumulatorja.Mogče je kabel kje preriban in v desnem ovinku naslanja na maso,ali pa + kje ni dobro pritrjen (alternator,zaganjač,akumulator).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
ana3010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jan 20, 2015 6:55 pm

Re: Ford Focus 1.6 2000letnik - POMOČ

Napisal/-a ana3010 To jan 20, 2015 7:58 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Če posveti lučka za motor, potem ne bi bilo slabo preverit s testerjem. Po mojem je napaka električna. Če so mase vse OK in če so kleme na akumulatorju vse vredu pritrjene, potem obstaja možnost, da je s + neki narobe. Torej je treba pregledat vso + kablažo od alternatorja do akumulatorja.Mogče je kabel kje preriban in v desnem ovinku naslanja na maso,ali pa + kje ni dobro pritrjen (alternator,zaganjač,akumulator).


Hvala za hiter in izčrpen odgovor.
Bomo preverili in sporočim rezultate. :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov