čare je napisal/-a:pust ti passata ki je najbrž TDI in novejšega letnika in ima 2-masni vztrajnik.Yerislo a je mehanik dal postružit /zravnat vztrajnik??
Mate je napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam problem s sklopko na Audiju A4 1.9 TDI 96kW, 6 prestav, FWD, 200 kkm (zagotovo), 2004 letnik, od 2011 pri meni. Stara sklopka je občasno drsela v 4. in 5. prestavi, pozneje tudi že v 3. in 6.. Zato sem se odločil da jo dam zamenjat. Zamenjana naj bi bila z Valeotovo sklopko. Takoj po zamenjavi sem opazil občasno težje prestavljanje v 1. in vzvratno. To obnašanje smo si razlagali s samonastavitvijo sklopke. Sedaj po prevoženih 2kkm je zadeva boljša, včasih gre sicer še malo težje. Se je pa pojavila nova težava, in sicer občasno tresenje med speljevanjem v 1. prestavi. Tresenje je mehko, brez kakršnega koli ropota. Občasno je tresenje lahko močnejše (prvič sem se kar ustrašil) - podobno kot vrtenje koles v prazno na mokri cesti a ne sunkovito, večinoma pa je blago, lahko tudi komaj zaznavno. Tresenje se ne pojavi vedno. Pojavlja se ob relativno hitrem speljevanju v nizkih obratih (1000-1100) s precej plina. Ne bo se pojavilo ob blagem speljevanju v nizkih obratih ali pa pri speljevanju s 1500 obrati. Prav tako se ne pojavi pri speljevanju v 2. prestavi. Se je pa že pojavilo pri prestavljanju iz 1. v 2. prestavo. Na splošno avto v prostem teku občasno malo potrese ali potresava (večina ljudi tega niti opazila ne bi). Med polnim pospeševanjem ni občutiti nobenega tresenja pri nobenih obratih. Avto normalno vleče in ima normalno porabo. Pri ugašanju ni občutiti kakšnih povečanih tresljajev.
Hvala.
Mate je napisal/-a:Dogovorjena je bila le menjava sklopke, tudi cena (450€) za menjavo sklopke in termostata (delo in material) ne pokrije vztrajnika.
Mate je napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam problem s sklopko na Audiju A4 1.9 TDI 96kW, 6 prestav, FWD, 200 kkm (zagotovo), 2004 letnik, od 2011 pri meni. Stara sklopka je občasno drsela v 4. in 5. prestavi, pozneje tudi že v 3. in 6.. Zato sem se odločil da jo dam zamenjat. Zamenjana naj bi bila z Valeotovo sklopko. Takoj po zamenjavi sem opazil občasno težje prestavljanje v 1. in vzvratno. To obnašanje smo si razlagali s samonastavitvijo sklopke. Sedaj po prevoženih 2kkm je zadeva boljša, včasih gre sicer še malo težje. Se je pa pojavila nova težava, in sicer občasno tresenje med speljevanjem v 1. prestavi. Tresenje je mehko, brez kakršnega koli ropota. Občasno je tresenje lahko močnejše (prvič sem se kar ustrašil) - podobno kot vrtenje koles v prazno na mokri cesti a ne sunkovito, večinoma pa je blago, lahko tudi komaj zaznavno. Tresenje se ne pojavi vedno. Pojavlja se ob relativno hitrem speljevanju v nizkih obratih (1000-1100) s precej plina. Ne bo se pojavilo ob blagem speljevanju v nizkih obratih ali pa pri speljevanju s 1500 obrati. Prav tako se ne pojavi pri speljevanju v 2. prestavi. Se je pa že pojavilo pri prestavljanju iz 1. v 2. prestavo. Na splošno avto v prostem teku občasno malo potrese ali potresava (večina ljudi tega niti opazila ne bi). Med polnim pospeševanjem ni občutiti nobenega tresenja pri nobenih obratih. Avto normalno vleče in ima normalno porabo. Pri ugašanju ni občutiti kakšnih povečanih tresljajev.
Kaj bi lahko bil vzrok opisanih težav (sklopka, vztrajnik, naključno kaj tretjega)? Kakšen je lahko nadaljnji razvoj te hibe? Ali ima lahko to tresenje negativne učinke na ostale dele (motor, menjalnik)? Problem je, da sem trenutno in bom še dva meseca v Nemčiji, kjer so servisi precej dražji.
Hvala.
Mate je napisal/-a:... Pojavlja se ob relativno hitrem speljevanju v nizkih obratih (1000-1100) s precej plina.
Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov