zanima me nekaj stvari. Namreč imam VW Lupo 1.0 letnik 1998. Osebno mi je avto zelo špica. Vendar tukaj pridejo težave ki so se začele pojavlati.
Avto je prva serija omenjenega modela, to pomeni, da je motor še na "ketno" in ne na jermena.
Prvi večji problem ki se pojavi je, da motor pije olje oziroma ga meša z hladilno tekočino. V slabih 4 mesecih (od malega servisa) je popil cca 0,5l olja. Voda je pa posledično zapacana. Seveda se tudi na pokrovčku olja vidi tista bela sluz. Sumim glavo oziroma tesnilo glave. Ne kadi oz se ne voha olja. Na snegu pa se opazi črn vlek ko pohodiš gas.
Drugi večji problem pa je poraba goriva. Na začetku, ko sem ga kupil, bi z polnim tankom lahko naredil do 600, 700km (takrat sem z 25€ (malo več kot pol tanka) naredil 350km), danes, naredim z polnim tankom (cca 40€) 300km. Razlika je očitna! Oziroma, z 10€ kar je približno 8l naredim med 30 in 90 kilometri. Seveda govorim zmerne vožnje po omejitvah. V primerjavi z leto starejšim polotom ki ima 1.0 mašino že na jermena, jih z polnim tankom vozi okoli 800km. Hmm zanimivo ..
Tretji problem pa je menjalnik. Druga brzina "škrta" pri večjih obratih, ostale so nekako še vredu.
Ker je toliko napak se mi avta žal ne splača prodati oz. bom rekel drugače, nisem človek, da bi "nasral" nekoga drugega.
Kaj mi priporočate? Razmišljam o menjavi motorja skupaj z menjalnikom. Ali bi se mi splačalo dati noter 1.4 60hp oziroma 1.0 MPI (z jermenom)? Za 1.4 bi bilo potrebno menjati vso napeljavo? Kaj vse bi moral spremeniti? Oz če bi dal 1.0 od Polota ali Lupota, Bi pasala trenutna napeljava ali?
Je pa tako. Ker mi je avto tako všeč bi ga zelo rad imel zase in popravljal zase. Prosim, brez kakih komentarjev, da se to ne splača in bolje kupiti drugega (kar že vem, a bi si naredil preveliko izgubo).
Hvala za kakršen koli nasvet! Pa lep pozdrav
