Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
GapiChrysler
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To jan 09, 2007 7:09 pm

Napisal/-a GapiChrysler Po avg 11, 2008 1:26 am

sem zasledil tole temo zato nebom nove odpiral...

namreč jaz imam tudi problem s homokinetičnim zglobom... ko zavijem v desno mi poka notri in ko tudi odvijem volan nazaj v levo se sliši pokanje... jaz sicer vem da je to to ker so mi povedali na servisu... me pa zanima koliko je to nevarno če se kakšen teden še ne zamenja ker namreč delam na terenu in potrebujem avto vsak dan in ta teden je nemogoče dati avto na popravilo ker mi čas ne dopušča... prosim če mi lahko poveste koliko tvegam s takim avtom, ker ne mislim ogrožati sam sebe in še drugih na cesti...
gre za avto Audi a4 B5 model.


Najlepša vam hvala že vnaprej za odgovore!
Lep pozdrav!
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs Po avg 11, 2008 12:57 pm

no pri speljevanju bodi nežen,pri zavitem speljevanju pa še bolj.
Sunki pri speljevanju močno obremenjujejo homokinetični zglob.
Če je manšeta cela,se boš še en čas lahko vozu.
Ne odlašaj predolgo,ker,ko boš najbolj rabu avto,bo obstal,pa še dražje bo. :roll: , :oops:
vw je boljši avto
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po avg 11, 2008 3:42 pm

Ležaj v šalčki amortizerja ne poka med vožnjo....pokne po luknja ali ob speljevanju... med vožnjo pa ne ruži ....

Homokinetični zglob pa prvo začne ružit pri večji zavojih ( volan do konca ) in ob speljevanju ( značilen tk tk tk tk zvok) ....potem se pojavla vse pogosteje ( vedno manjši premiki volana in vedno nežnejše speljevanje...) .....

Ležaj pa v svoji življenski dobi točno pove kater in kdaj ga bo pobralo...... prvo ruži samo v zavojih na tisti koli ki je bolj obremenjena ( recimo v levem ovinku značilen rrrrrrr zvok) potem je desni ležaj na koncu....takrat še ni kritično.....potem pa to ruženje postaja vedno bolj kritično, vedno glasneje in vedno izrazitejše in na koncu se sliši tudi pri vožnji naravnost.

Od vsega naštetega je najbolj nevaren in kritičen prav ležaj....Avti uporabljajo ( razen izjem) zaprte ležaje, ki so namazeni že tovarniško in ko se mazivo iztroši , se začne ležaj prekomerno obrabljat in tudi gret.... in ker gre vse težje začne spuščat zvoke ( dobi tudi malo zračnosti ampak ni pa to pravilo) na koncu se pač tako obrabi da ruži že tudi po ravnini.....

Avtorju teme pa glede na to da nima nič lufta in da je pritrjeno kot mora bit....je 99.1% da gre za homokinetični zglob.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
GapiChrysler
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To jan 09, 2007 7:09 pm

Napisal/-a GapiChrysler To avg 12, 2008 11:45 pm

najlepša hvala za odgovore ampak zdaj se je pa pojavil oz. nevem ali odpravil nov problem... da mi je nehalo pokati ko zavijam tudi na mestu in nimam blage veze kaj je lahko ali je to res pol homokinetični ali ni?
 
simonjz1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe jul 05, 2013 7:25 pm

Re: Ropotanje pri zavijanju (Audi A4)

Napisal/-a simonjz1 To feb 24, 2015 11:17 am

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal...

imam peugeot 206, 200.000 km, letnik 2000...

ko je avto na mestu ali se peljem počasi (obračanje rikverc itd) ter imam volan zmotan na polovico ali pa še bolj na levo prihaja iz leve strani čuden zvok. prihaja (vsaj zdi se mi tako) izpod prednjega kolesa....zvok pa je ropot in ne škripanje ali pa piskanje... ko se peljem naravnost tega zvoka ni slišati..predvsem v križiščih ko grem levo... ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo? diski in zavorne ploščice so stari (vendar dvomim da bi lahko bila to težava)...kakšen zglob ali pa ležaj??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov