Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TadejVogrin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 28, 2015 6:07 pm

Peugeot 307

Napisal/-a TadejVogrin So feb 28, 2015 6:29 pm

Lep pozdrav!

Sem nov na forumu sem prebrskal kar dosti stvari in ne najdem podobne napake kot jo imam jaz. Imam Peugeot 307, 2005Letnik, 2.0HDI 66KW-90KM, 177000Km prevoženih avto imam nekje 1 leto. Avto je do pred enega mesca deloval povsem normalno brez kakšnih problemov potem je kar naenkrat med vožnjo zmanjkal gas in avto (motor) je začelo trest sunkovito kot da je na treh cilindrih nato ugasnil...Avto več ni vžgal.. ko smo ga spravli do mehanika je pogledal očistil dize pregledal pumpo in vse deluje...Avto je vžgal in zdaj vžiga normalno vendar kadar vžge in je hladn ga trese sunkovito in kadi belo ko pa mu dodas plin in držiš plin na 2000obratov kakšno minuto avto neha in deluje normalno...Potem se peljes in vozis in vozis in kar sredi lepega avto spet začne tresti na semaforju in tudi gas slabše prime.... avto javlja napako ˝Antipollution fault˝ vendar to že javlja odkar je bil kupljen...Nihče ne ugotovi kaj bi lahko bilo z avtom vsi govorijo da sumijo da je elektronika.... na avto je bilo zamenjano, zadnji lonec, popravljeni kabli od elektrike saj se je en odlotal na računalniku, spucan EGR ali AGR kako se izgovori, nov akumolator vendar avto še zmeraj ne deluje tako kot bi moral...Avto ima povprečno porabo 7,2Litra... ko je normalno deloval je bila poraba 5Litrov...Prosim za pomoč :( :( :( .. Tudi ko ga ugasneš avto zelo strese ampak to bi najvrjetneje lahko bil nosilec motorja
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a čare So feb 28, 2015 7:05 pm

Jaz sumim šobe.Kdo je čistil šobe in kako?
 
TadejVogrin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 28, 2015 6:07 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a TadejVogrin So feb 28, 2015 7:33 pm

Šobe (dize) je čistil mehanik, in jih ponovno nastavil tako kot morajo biti....vendar avto je pred kakršnim koli pregledom ugasnil in ga je treslo.....sedaj pa ga trese vendar se z avtom lahko peljes....Vendar ga trese samo vcasih ne vedno
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos So feb 28, 2015 7:54 pm

Avto dela regeneracijo filtra DPF, kar pomeni da en cilinder ne deluje, spravi pa nafto naprej do dpf, kjer se le ta vzge in stem vzge saje. Ne pise saztonj da je nekaj narobe z antipollution filtrom. Predlagam da vzames DPF dol, se zapeljes do nekoga, ki ma wap na paro in ga pereš 30 minut. Sestavis nazaj skupaj in probas ce dela, ce ne dela ti ne preostane drugega kot da kupis nov ali rabljen DPF, ker drugace ti bodo komplicirali na tehnicnem. Sam sm mel isti problem na fiat puntu, predvsem imajo problem s tem dizli, ki se ne vozijo na dolge relacije. Posledica je premajhna temperatura v dpf, ki ne omogoca, da bi se saje vzgale. :-)
 
TadejVogrin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 28, 2015 6:07 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a TadejVogrin So feb 28, 2015 8:05 pm

hvala za informacijo...kje pa je DPF filter? Kje ga lahko najdem? to bi moralo biti v avspuhu je tako ? kako pa lahko preverim če ima avto sploh DPF filter?
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos So feb 28, 2015 8:05 pm

Evo za vse ki ne verjamete...

https://www.youtube.com/watch?v=H5JRmwiBd7g

https://www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU

Obvezno je treba potem filter posušit oziroma, ga pustit čez noč, da se odteče in ga potem malo našpricat z WD-jem, za vsak slučaj.

Aja, če maš še sondo na DPF-ju, boš mogoče moral menjati še to ampak je vseeno ceneje kot nov DPF in servis itd...

Seveda obstaja neka kemija, ki se vlije noter in ti te saje ražre ampak sem kar debelo pogledal, ko mi je serviser dejal da stane vse skupaj 80€ haha.

Lp
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos So feb 28, 2015 8:11 pm

DPF je ponavadi pred končnim loncem, kako veš če si našel pravo stvar?? Zadeva ima mrežico v notranjosti pa še en kup sranja, ki prepračuje sajam, da bi zapustile filter. Ponavadi je DPF težko vzet dol, če je prišraufan ok, če pa ne boš pa moral odrezat. Pri meni se šraufi niso dali odšraufat, ker so bile matice okrogle od rje. Tak da ni blo druge kot fleks :( Vseeno te pride ceneje to, kot pa da kupiš nov auspuh + dpf. Boš potem vido razliko ko boš orng prepucal zadevo.

Drugač pa napišeš v google DPF Peugeot 307 pa letnik pa boš ziher najdo kako slikco.

Lp
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos So feb 28, 2015 8:12 pm

Haha se ti mogoče kaj takega dogaja??

https://www.youtube.com/watch?v=9oulaV4sGxo


No, če se ti, je zagotovo kriv Dpf :)
 
TadejVogrin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 28, 2015 6:07 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a TadejVogrin So feb 28, 2015 8:19 pm

Ne avto samo belo kadi kadar ga vžgeš potem pa cez kaksne pol minute neha...samo kadi fejst belo ne tisto od mraza ampak fejst....ko je topl povsem lepo deluje....vecinoma trese mrzlega ter ko ga takoj vzges...potem lahko vozis pod polnim gasom do 4tisoc obratov pa avto ne kadi ne crno ne belo...Je možno da ko je mrzlo nebi keri cilinder dovolj stiskal da zato belo kadi?
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos So feb 28, 2015 8:37 pm

Hja, možno je tudi... Kontroliraj olje pa vodo, če ti žre vodo pol se menja tesnilo glave in se jo malo pobrusi, ampak vseeno boljše, da se odpraviš na servis. Probaj se zmenit tako, da ti pogledajo samo napake in ti povedo vzrok tega kajenja. Priklop na računalnik stane 10-20 €, odvisno kje. Moraš že v naprej povedat, da hočeš samo to in koliko stane... Če te bojo upalili oziroma te bojo hotli idi drugam. Ko boš vedel vzrok, boš lahko iskal rešitve. Če je DPF imaš zgoraj rešitev, če je tesnilo pa moraš najdit nekoga, ki je to že 100 krat delal. Tudi uradni servisi nimajo vedno nujno najboljših izkušenj.

Kaj pa avto imaš zunaj ali v garaži?

Meni se je enkrat zgodilo, da se je ena od vžigalnih svečk odklopla in je javljalo napake kot na light showu, pa je prav tako cukal avto na začetku in kadil itd...

Kaj več ne vem, če ti bo lahko kdo pomagal.... pametno bi bilo tudi preveriti dejanske kilometre, če mogoče dvomiš v realnost le teh.

Vseeno pa mislim, da je dpf, kdaj se pa regeneracija dela je pa odvisno od vsakega avta posebej. Meni je kadil po kakšnih 15-20 km in to tako, da je bilo za mano 30 m zavese.

Groza kolk ti dizli onesnažujejo, sploh si ne znamo predstavljat... :/
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4381
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a xxl So feb 28, 2015 9:00 pm

Drugače je ta mašina zelo vzdržljiva.Kolega ima takšnega,dela s njim kot svija s mehom,olje samo doliva,avto razpada,ima skoraj 300 000 km,niti prvi lastnik ni,mašina laufa in laufa bp.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
TadejVogrin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 28, 2015 6:07 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a TadejVogrin Ne mar 01, 2015 8:41 am

Avto ne porablja olja in ne vode vendar je problem da z tem avtom delamo samo nekje 400km na mesec....avto stoji odzunaj in ni nikoli v garaži... Grelne svečke pa ne grejo nevem zakaj ne lučka za svečke se ugasne po 1 sekundi tudi če je odzunaj -10stopinj....avto je bil na servisu in niso znali rešit problema saj ne najdejo vzroka zakaj nedelajo oz. se tako hitro izklopijo menjal sem tudi že rele ko bi naj bil za svečke pa nic boljse....svečke so zvezali nekako direktno na gumb da jih zjutraj z gumbom grejes ko ga drzis 10sekund...Avto ima tudi drug problem segreje se samo do 80stopinj....bi lahko to bil znak da je dihtunga na glavi sla??? ker meni se je prejsnji pregreval zaradi glave ne da je imel premalo stopinj....ko pa Peugeota na mestu drzis na gasu pa se segreje do 110stopinj potem pa se komaj vklopijo ventilatorji...zakaj tako pozno? Avto sem imel na dveh računalnikih in avto javi samo napako ˝˝krug dodatnog grijanja˝˝ torej krog dodatnega gretja kar je pomoje zaradi svečk grelnih ali pa zaradi tega ker v avtomobilu 2 stopnja pihanja ne deluje....
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos Ne mar 01, 2015 11:46 am

Hmm, vsakemu avtomobilu zraste temperatura, če mu na mestu držiš obrate. Ponavadi se ventilatorji vključijo nekje nad 100°C pa še to je ponavadi odvisno od zunanje temperature. Če se ti ventilator na kilerju ne prižiga med normalno vožnjo potem je vse ok. Če sumiš, da je prikazovanje temperature motorja čudno, je to pogosta napaka peugeotovih in citroenovih motorjev. Menja se samo sonda temperature, ki se dobi na ebayu za drobiž. Kaj so ti pa z svečkami delali je pa res čudno... Prav gumb so ti namontirali v kabino, da pred vsakim vžigom držiš 10s ali kako?? Če so grelne svečke hin jih lahko zmerijo na servisu ampak ponavadi zdržijo ene 100.000 km minimalno oziroma seveda odvisno, če je avto zunaj ali ne. Probaj za hec avto postavit v garažo in ga nato zjutraj vžgi ter preveri kajenje, ki si ga omenjal. Sicer pa, ko je avto topel ga ugasni in čez čas spet vžgi, se kadi ali ne? Tesnilo na glavi tudi ne gre kar tako hitro, sploh pa je z njim vse vredu, če so vse tekočine vredu. Kajenje povzroča neka ne prava mešanica nafte oziroma ne izgorevanje le te. Vseeno bi blo pametno da očistiš DPF, tudi na moči in navoru boš pridobil... Grelne svečke so različne, na očetovem berlingotu, ki je celo leto zunaj, ne rabiš skoraj nič čakat, na mojem prejšnjem punteku pa sem moral počakat ene par sekund. Torej če ti ne javlja napake je z svečkami vse vredu. Js mislim, da imaš totalno zapacan DPF in avto to že na začetku zazna in kr začne z regeneracijo, kar pa povzroča kajenje. Meni se je belo kadilo na začetku, pa po 15 km, pa na vsakih nekaj 10-20 km, tako da sem popizdeval, tudi poraba je šla iz 5.4 na 6-7l kar si prav tako omenil. Grelne svečke pa mislim, da so pomembne samo pri zagonu motorja, potem pa se tako ali tako motor že dovolj zagreje.

Ne vem, ne mislim pametovati ampak, si morda pogledal, če lahko odšraufaš dol dpf ali ga je potrebno odrezati?

Če delate kratke relacije, je to za dizle smrt, sploh pa za DPF FAP filtre, kot sem že omenil mora v samem tem filtru priti do visokih temperatur, da lahko nabrane saje izgorijo.

LP
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a kemykos Ne mar 01, 2015 12:05 pm

Naj še dodam tole...

Enkrat me je ta hudičevi DPF tako razp*****, da sem avto dvignil vzel kladivo in nekajkrat (50 X ) pošteno užgal po njem. Pri vsakem udarcu sem slišal, da se delci znotraj luščijo oziroma jih je bilo vedno več. Očitno je bilo to početje dovolj, da nekaj časa avto ni delal regeneracije, potem pa seveda zopet začel in ni bilo druge kot, da smo odrezali to svinjarijo dol, oprali in zašvasali nazaj. Je pa potem ta avto zapustil naše dvorišče, ker sem ga imel polno kapo. :evil: :twisted:

Izučilo me pa je, ker od takrat ne mislim kupit dizla, sploh pa ne takšnega z 180.000 km in več. Pri bencinarju narediš glavni servis za male dnarje in je to to, pri dizlu pa lahko samo čakaš dan, ko se prične lightshow in potem ti ni spasa :D
 
TadejVogrin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 28, 2015 6:07 pm

Re: Peugeot 307

Napisal/-a TadejVogrin Ne mar 01, 2015 12:14 pm

Sumim da bi lahko bil senzor temperature motorja ali kako se mu reče...ampak to me nemoti tako če bi avto normalno deloval...Grelne svečke sem kupil popolnoma nove in so bile nove narejene v avto pa še zmeraj avto ne vžiga tako kot bi moral ko je mrzl..Ko pa zjutraj svečke zagrejes pa avto vzge lepo ampak kadi belo in ga včasih strese....

Ne nisem se preverjal DPF filtra jutri bom ga peljal k mehaniku da vidimo ce ima to cudo DPF je pa res da pod polnim gasom popolnoma nic ne kadi tkao da ga mogoce ima....Je pa res da avto dela na mesec samo 500km kar je zelo malo in to samo po mestu ter malo izven mesta ko je največja hitrost 100km/h

Sem pa avto drzal na 4tisoc obratih na mestu kaksne 3 minute in ga potem vozil pod polnimi obrati cel dan in se mi zdi da je potem bilo nekje en teden mira potem pa je avto zacel isto delat kot dela zdaj....

Je možno da bi bil kakšen luftmeser? nevem kako se temu rece drugace
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov