Čare kako lahko dvigneš tlak turbine preko računalnika, če računalnik nima povezave z njo ? Turbina je čista klasika. Sam tlak turbine odpre by pass ventil in se "zadrgne" sama. Popolnoma enako kot na starem TD motorju. Nima LMM senzorja ( čeprav ga ima not noben ne ve zakaj....ni konektorja ne kablov....in ne verjamem da bi kdo šel odstranjevat kable komplet do računalnika...sem pa pregledal komplet inštalacijo....Konektor pa je videt da NIKOLI ni bil priklopljen...)



Ima pa MAP senzor za katerega mi je pa logično, da mora imet , da uravnava vbrizg glede na tlak v sesalnem delu....In po tej logiki ga lahko "čipaš" samo na en način....povečaš vbrizg nafte....ma sam tlak turbine brez fizičnih posegov ne moreš vplivat. Ima pa kolega enakega....enak letnik enak motor in ima LMM senzor pa NIMA MAP senzorja....Očitno več izpeljank tega motorja.
Je pa sedaj po blokadi EGR-a in pa menjavi termostata se zadeva umirila tako , da je vsaj poraba padla na neko normalno raven , čeprav se mi zdi , da bi lahko šla še niže ( pri prejšnem motorju je vsak poseg prinesel pol litra manjšo porabo ( pumpa, šobe, turbo, generalka))
Je pa dokaj čuden.....en teden je stal pri 20 stipnjeh v garaži....vžgal je meni nič tebi nič SKORAJ brez težav. Mogoče je štarter po občutko gnal kaki dve tri sekunde predolgo....ampak ni bilo občutit očitnega zaganjanja. Je pa danes zjutraj vžgal malo drugače....dejansko je pokašljal, zatresel in vžgal. Tako da imam na sumo še vedno grelne....Ker očitno je tole eden izmed prvih CR sistemov in je način delovanja malo drugačen od današnjih...Sam štarter obrača normalno napetost akuja ne pade pod 11.5 V ob zagonu in polni z 14.3 volta. Tako da kar se elektrike tiče ne vidim težav. Same svečke pa....hja razdret je treba pol avta in pol motorja, da jih dobiš ven ( šobe so malo lažje a vseeno) ....ampak očitno me bo čakalo to tudi v prihodnosti...
Glede testerja pa....bil pri štirih popoldancih....že kot pri prejšnem jeepu so tudi tukaj vsi jamrali...češ kao Jeep....in noben tester se ni povezal. Iščem naprej. Ostane pa mi original servis...katerega pa se mislim do zadnjega izogibat...Mojo kitajsko sranje se ne poveže ( pri renoju mi izpiše napake...lahko jih brišem in gledam senzorje...) tukaj mi napiše ( OBD protocol ERROR...ARB californija)