Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Ines-ka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So nov 24, 2012 6:11 pm

Mitsubishi Carisma - lučka za motor

Napisal/-a Ines-ka So nov 24, 2012 6:22 pm

Živjo,
vozim Mitsubishi Carismo, letnik 1998, motor 1,6. Zadnje čase mi med vožnjo po avtocesti večkrat zasveti oranžna lučka z narisanim motorjem. Čez nekaj sekund avto "cukne", lučka pa se nato ugasne. Avto so mi že priklopili na tester, kjer so odkrili okvaro vžigalne tuljave. To sem zamenjala, prav tako sem zamenjala vse svečke, ne dolgo nazaj pa tudi gibljivo cev (no, če ima ta kaj veze s prej omenjeno težavo ne vem). Avto mi torej na vsake toliko še vedno "cuka" in lučka za motor še kar kdaj posveti. Kasneje sem bila še pri enem mehaniku, vendar je rekel, da bi okvaro lahko odkril le, če bi ta lučka svetila v času, ko bi pač on pregledoval avto (že prej pa sem zapisala, da lučka posveti samo pri večji hitrosti, pa še to zgolj zakrajši čas).

Mogoče kdo ve, kaj bi vse to bilo oz. kam naj avto še odpeljem? :D Nekako se ne počutim več varno med vožnjo ... Ker sama nisem velik poznavatelj vozil, bo vsak nasvet dobrodošel ;)
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Mitsubishi Carisma - lučka za motor

Napisal/-a zlica22 So nov 24, 2012 6:36 pm

Hmm... Gotovo se je napaka shranila... Sicer pa, naj se mehanik pelje z vami in spremlja situacijo s testerjem. Ta pri katerem si bila ima očitno preveč dela ali pa se mu s tem ne ljubi ukvarjat...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Re: Mitsubishi Carisma - lučka za motor

Napisal/-a Templar So nov 24, 2012 7:49 pm

Preverite tesnost dovoda zraka. Gibljiva gumijasta cev iz filtra na kovinski intake je pritrjena s sponko, ki se rada odtegne. Ko pri pospeševanju motor zajame več zraka naredi podtlak in zrak uide na spoju te gumijaste cevi. Tako pride zrak v motor tudi za senzorjem pretoka in mešanica posledično ne štima in avto zapaničari in gre v rezervni program. Ker je to momentalno lučka ne sveti skoz. Smo imeli na Carismi tako situacijo in govorim iz izkušnje. Možno je tudi da je nekdo ob menjavi kablov izklopil akumulator ko je bil ključ v ključavnici in to rado zmeša loputo oz. senzor lopute. Resetirat ECU.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1389
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Mitsubishi Carisma - lučka za motor

Napisal/-a zuzek Po nov 26, 2012 6:22 pm

imel sem podoben sicer na drugem vozilu, lučka za motor je vsaketoliko zasvetila in ni prenehala goreti dokler nisem avto ugasnil.

ko je lučka začela goret je avto slabše potegnil, včasih tudi slabše užgal

menjala se je lambda sonda in še par stvari.. nakoncu sem menjal vse cevke, ena izmed njih je bila prebita, fovš zrak :)
Alergičen na rjo
 
Dadojc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po mar 02, 2015 3:00 pm

Re: Mitsubishi Carisma - lučka za motor

Napisal/-a Dadojc Po mar 02, 2015 3:55 pm

Pozdravljeni. Sem nov na tem forumu in ker nisem želel odpirat nove teme, sem mislil da je najbolje da pišem sem.

Sem lastnik Mitsubishi Carisme letnik 2003...motor 1,9 DID (75kw...torej "švohnej" verzija)...veliko tega o tem avtu sem prebral v tisti temi o Carismi, ki je že zaklenjena, ker je bil avto prodan (v zvezi s tem imam tudi eno vprašanje...ko je bilo govora o motorju češ da je od Renaulta a ne tisti dCi, temveč dTi ki je bil v kombijih od Renaulta..ti motorji naj bi bili malce bolj robustni, pa me zanima a to velja samo za 85 kw Carismo al tudi za tole mojo, "švoh" verzijo?)

Lastnik vozila sem leto in pol in do sedaj res nisem imel nekih pretiranih težav...avto sem dobil pri 165 tisoč kilometrih, edini večji strošek pa je bil redni servis pri 180 000 (trenutno ima 194 000 tko da me čaka še en mali servis v kratkem)...poleg tega so bile zamenjane vžigalne svečke, pa nekaj malega na podvozju (končnik servo volana na desni...tako mi je dejal mehanik, pa ležaj na levi strani)...manjša težava je bila tudi z ročno, ki je kot sem razbral iz ostalih postov, velika težava pri vseh Carismah, ker zadnje klešče zarustajo in potem na tehničnem zafrkava...mehanik je zadevo sčistil in glih za glih je šlo skozi...kako bo letos bomo pa videli v juliju :D

Odkar imam avto v svoji lasti ni bilo nobenih novih težav in okvar, sem pa avto od strica podedoval z manjšimi hibami, ki pa so bile bolj ali manj takšne s katerimi se da preživeti...večina njih je povezanih z elektroniko (šipa pri sovozniku, ko jo spustiš dol in želiš vrniti takoj gor, se na polovici vračanja ustavi, spusti za dva centimetra in ostane tu...temu se izogneš tako da vedno počakaš ko jo želiš zapreti in jo ne zapiraš takoj..takrat gre do konca nazaj...potem težava z brisalci, tiste vmesne stopnje ne delajo, ima samo dve stopnji (eno dokaj hitro in tisto ki jo uporabljaš če mamo monsun :D)+ne vrača se v prvotno lego ko jih izklopiš, zato jih moraš "loviti"...ker sem se na to preprosto navadil se mi še ni ljubilo popravljat zadeve (štromar je dejal da možno da je treba samo motorček "spucat")...potem sta tu še stikali za meglenke, ki imata očitno slab stik pa moraš zato večkrat pritisnit da jih ugasneš/prižgeš)...torej vse manjše napake s katerimi se da živeti če nisi preveč picajzlast in če imaš študentski budget :D

Edina večja podedovana napaka pa je bila ta, da avto na čase izgubi moč, kot bi ga nekaj dušilo. To na čase se dogaja res poredko in praviloma ob daljših relacijah+ko je velika vročina (enkrat se je sicer zgodilo tudi pri ne tako vročem vremenu a praviloma se dogaja poleti ko je zelo vroče) okvaro še posebej "sprovociraš" če vozilo nekaj časa stoji prižgan na vročem soncu...najhujša izkušnja se mi je zgodila, ko sem mel avto šele en teden v lasti in nisem najbolj vedel kako reagirat: ko smo se vračali z morja in sem bil sredi avtoceste pa sem šel komaj 80 na uro...ves paničen do prvega počivališča, potem mi je pa stric dejal da ko se je to njemu zgodilo da je avto malce spočil in potem je laufal naprej normalno...tako je tudi bilo. Sčasoma sem pogruntal kako se zadevi lahko izognem...takoj ko sem na pedalki začutil da ga nekaj "baše" sem izklopil klimo (mislim da je zadeva povezana tudi s klimo čeprav ne vem kako+mogoče dvakrat se mi je zgodilo da bi po dalšji poti avto prižgan stal na mestu par minut z vklopljeno klimo in v vročini je itak laufal tudi hladilnik in takrat je začel prihajat čuden zvok iz predela hladinilka...kot bi tolkel z dvema žlicama eno v drugo...če si dvignil havbo je prenehalo (kot bi se malce ohladila zadeva) ali če si izklopil klimo) in avto pohodil na višje obrate in tam nekje okrog 3000 si začutil kar manjši sunek, kot bi nekaj prebilo blokado in avto je delal brez težav. V tem letu in pol se mi je to zgodilo mogoče petkrat in vsakič sem zadevo rešil na tak način (opomba: na obrate si moral navirat počasi, če si želel hitro navirat si ga samo še bolj zabasal). Omenjeno težavo sem skušal rešit pri mehaniku, ki je posumil na EGR ventil (tudi na tujih forumih folk piše o tem)...prvič je bil na računalniku ko sem ga imel mesec dni v lasti in takrat ni pokazal ničesar...mehanik je skušal dol dobiti EGR da bi ga spucal a je bila MISIJA NEMOGOČE! Zraven sem stal uro in pol, ko se je tip matral na vse načine da ga dobi dol, na koncu mi je pa reku da ga lahko da dol samo tko da ga razbije po delih v tem primeru pa bi ga moral menjati in zato bolje da ga vozim če težava ni pogosta in dokaj enostavno rešljiva....naslednjič je bil avto na računalniku skoraj leto dni kasneje tokrat pe je pokazalo na EGR ventil napako a spet nisva delala nič ker je bil problem res redek.

In tu se začnejo moje težave...kakšen mesec nazaj sem se peljal do strica v Avstrijo, pa sem resetiral računalnik za porabo in mi je kazalo nenavadno veliko porabo...če sem imel pri vožnji 150 vedno 5,5 litrov porabe (pri vožnji 120 pa 4,5) sem imel tokrat pri vožnji 150 okrog 6,5...mislil sem da računalnik malce serje ali pa da je kaj z bencinom, zato nisem preveč tuhtal o tem...avto se je sicer obnašal normalno. No potem pa prejšnji četrtek se usedem v avto in čutim da avto nima ravno polne moči, se pravi zgoraj opisani simptom....poskušam to kar je do sedaj vedno delovalo (navijem ga na obrate) a zadeva se ne popravlja+prižge se lučka za motor. Nekajkrat sem še probal zadevo "rešit" s tem da ga nabijem na obrate (pa ne tiste ekstremne, tja do 3500 največ) a nič ni delovalo...lučka se je sčasoma ugasnila, ko sem vozil na nizkih obratih a takoj ko bi probal navirat nazaj na obrate se je spet prižgala...prav tako je tukaj simptom malce drugačen kot tisti ki se mi je ponavadi pojavljal in je bil lahko rešljiv...kot sem zgoraj opisal, takrat avto ni želel več kot 80 na uro pa takoj v nizkih obratih si čutil da ne vleče dobro, tokrat pa je zadeva drugačna...v nizkih obratih je avto skoraj normalen...čuti se res minimalna razlika predvsem v prvi in drugi...šele v tretji in četrti ko rabiš večjo hitrost pa se opazi da ga nekaj "baše"...prav tako je tokrat možno prilest tja do 110 do 120 kaj več pa ne gre (mogoče bi šel gor s časom a nisem probaval na avtocesti, ampak na ravni cesti izven naselja kjer je zmanjkalo placa :D). V soboto je bil avto na računalniku (pri drugem mehankarju...pa ne da moj nebi bil dober, ampak bi me šele naslednji pondelk vzel) in tam je javil neke tri napake...EGR ventil, ventil za turbino pa še nek tretji ventil...tole zadnjo napako sva izločla ker sva odklopla en senzor (nahaja se povsem na vrhu, blizu zračnega filtra...pozabil sem za kakšen ventil točno gre) in probala če gre avto kaj boljše, je šel pa še slabše...takoj ko sem zadevo vklopil nazaj je šel enako kot prej (torej prvotna napaka).

Jutri mam naročeno pri tem mehaniku...je rekel da bo probal dobit cel EGR ventil da ga samo spuca pa da vidi da ni zabasan z sajami in zato ne odpira pravilno, sicer me čaka menjava (na netu vidim da so okrog 100€), tisti ventil na turbini pa je po besedah mehanika okrog 40€. Me pa zanima (predvsem od tistega uporabnika ki je imel doma 4 Carisme in verjetno ve ogromno o tem avtu :D, pa seveda tudi vsi ostali če imate kakšne izkušnje) če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo (sam 80% sumim na EGR) in če ma kakšno idejo kaj bi lahko poizkusil preden ga odpeljem (oz. da svetujem kaj jutri ko ga bom peljal). Se opravičujem za zelo dolg post a res sem želel pojasnit "celotno sliko", da bo čimbolj jasno vse.

P.S. pozabil sem omenit še eno manjšo napako.....večino časa ko avto ugašam se ugasne povsem lepo, na vsake toliko pa je potem ko je mašina pred tem da se ugasne še nekaj zaropotalo notri...no ta "ropot" se zadnje čase (od četrtka torej) dogaja vsakič ko avto ugasnem...nwm a je nakjučje ali pa dodaten znak kaj bi lahko bilo? Pa še zadnja napaka (prav tako ne vem a je vezana na to težavo z ventili ali ne) pa je prižig vozila...na vsake toliko (mogoče 5 ali 10% vžigov) avto ne vžge v prvo...ampak samo v prvo ne, v drugo pa takoj (še nikoli nisem rabil "verglat" v tretjo) in tudi ko v drugo vžiga se prižge povsem lepo, brez kakršnegakoli jamranja (tudi sicer se avto lepo vžiga brez težav)...pa me zanima ali gre povsem za neko X stvar ali je možno da je tudi to povezano??

Hvala za kakršnokoli pomoč in lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Re: Mitsubishi Carisma - lučka za motor

Napisal/-a the_red So mar 14, 2015 9:07 pm

Živjo, oprosti za pozno javljanje ker sem bil malo odsoten- težko ti pišem z zlomljeno roko- imaš zasebno sporočilo.
Briši, ide Micubiši !!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov