Energetik81 je napisal/-a:Si zihr, da si prav gledal pri Cliotu? Sredinski del jermenice? Obod se ves čas vrti.
Sicer pa bolj pogosto cikla, če je premalo plina, če ga je preveč pa vprašanje.
Ne vem, če jaz zdajle pri +7 vklopim klimo in dam vent na 1 (recimo odroševanje šipe), mi cikla (komp + vent). Ko pa imam pri cca +20 in več vent na npr. 3/7 stopnji, pa dela non-stop. Kar je logično. Če bi kompresor pri recimo +5 ves čas delal, bi kljub regulaciji ekspanzijskega ventila hladilna rebra zmrznila in se komplet zabila. Če pa ni pretoka zraka, se plin ne more uparit, tlak pred kompresorjem pade in senzor tlaka izklopi sklopko.
Evo ziher.....pri cliotu ne cikla. Zelo lepo se sliši vklop kompresorja ( ko vklopiš ročno), škljocne , obrati zanihajo in kompresor začne delat in tako ostane tudi če dam ventilator kabine na MAX. Clio ima samo en senzor, ki se nahaja na dovodu v klima hladilnik ( ali meri pritisk ali temp. niti ni važno) in ta daje podatek motornemu računalnikju kdaj naj uklop motorni ventilator. S tem , da bi moral vklopit vent. na prvo stopnjo takoj ko vklopiš klimo ampak je ne. Šele nato ga po nekam času vklopi na ful in ko ohladi izklopi....in spet in spet....torej cikla motorni ventilator ( moral pa bi stalno letet na prvi stopnji) ....rele dela...ventilator dela....rač. pa ne da signala....servisi ne vedo v čem je problem...sama klima hladi....in ni pretiranega razloga za skrb...čeprav ne razumem zakaj ne bi delalo če ima vse to not...
Pri jeepu pa prav slišiš kako škljoca in tud obrati zanihajo ( motor dobi drugi zvok....čuti se na samem avtu). V samem izpihu v kabini pa ni zaznat temp. nihanj. Kot zanimivost ima jeep pa dva senzorja na samih ceveh. Eden je spredaj pri hladilniku, drugi pa pred uparjevalnikom. Clio ima expanzisjki ventil, ki je reguliran s pomočjo pretoka....višji ko je pretok ( višji obrati) bolj je odprt....regulira pa se preko odvoda...med tem ko pri jeepu tega ne zasledim....edino če ima v sami kabini.