
Matjazy je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.
Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...
(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
še ena cvetka...
Tko je to.
+ vse skupaj je bilo urejeno za 100€. Pa nikoli več ne bo težav niti z EGR niti s kolektorjem.
Točno to tud sam mislim. Sodobni TD s DPF in EGR je precej čista zadeva (OK, meni še vedno malo smrdi), ampak če nabaviš tak stroj, ga moraš tudi vzdrževat. Ne pa da se nabavi na kredit en hud dizl, pol pa ni za vzdrževanje, ali pa se vozi na neprimerne relacije.abbe je napisal/-a:sj če bi dal novga tut več nebi mel težav vsaj cca 200.000 km
enako velja za dpf.
ironično mi je da bi vsi radi živel v čistem ozračju, pa se zgražamo nad drugimi kako svinjajo. ko pa pride vrsta na nas da zamenjamo egr, al dpf pa bohnedaj to zamenjat,ker je to 200+ eur.
poj nam je pa koj vseen za okolje sam da nas pride čim ceneje, pa koj djmo to blindirat, pa djmo to odstrant,ker je to seveda najceneje.
seprav ni dnarja za vzdrževanje.
a vsi furajo iphone,pa draga sončna očala,pa hude batke....nek se vidi razkoš...
p.s. taka je dejanska slika v slovenjij (vem ker sm mehanik) ne leti pa to direktno na nikogar iz teme...
abbe je napisal/-a:
sj če bi dal novga tut več nebi mel težav vsaj cca 200.000 km
enako velja za dpf.
ironično mi je da bi vsi radi živel v čistem ozračju, pa se zgražamo nad drugimi kako svinjajo. ko pa pride vrsta na nas da zamenjamo egr, al dpf pa bohnedaj to zamenjat,ker je to 200+ eur.
poj nam je pa koj vseen za okolje sam da nas pride čim ceneje, pa koj djmo to blindirat, pa djmo to odstrant,ker je to seveda najceneje.
seprav ni dnarja za vzdrževanje.
a vsi furajo iphone,pa draga sončna očala,pa hude batke....nek se vidi razkoš...
p.s. taka je dejanska slika v slovenjij (vem ker sm mehanik) ne leti pa to direktno na nikogar iz teme...
Energetik81 je napisal/-a:Očitno večina ni zmožna malce razmisleka in preračuna, če se jim TD splača. Veliko bi jih skozi veliko cenej prišlo z atmosferskim bencinarjem, kjer praktično nima kaj crknit.
abbe je napisal/-a:ja pa ni res da je brez posledic no.
to mate vi neko predstavo da dela samo skodo na motorju.
ko so dizajniral motor,so predvideval da bo egr deloval in temu priredil vbrizg....
pjte na tester pa mal poglejte parametre
-željen pretok zraka
-dejanski pretok zraka
te dve vrednosti sta pomembne za količino vbrizganega goriva..
tistiki mate blindiran egr se te dve vrednosti nikoli ne pokrivata,pa bi se morale za pravilno delovanje motorja.
tut ko se preprogramira elektroniko da ne potrebuje egrja se te dve vrednosti ne pokrivata.
napake pa ne kaže ker se v programu onemogoci prikaz napak povezanih z egr,kar še ne pomen da motor deluje ok...
sicer pa so kle na forumu velik večji stručkoti ,ki bi znal točn povedat kako pa kaj...
pa tut ce damo vse to na stran.
če se prižge lučka za okvaro na motorju (ki se pržge pri nepravilnem delovanju motorja) že kmečka pamet pove da neki ni tko k bi moral bit.
sj una lučka tm ni za okras...
abbe je napisal/-a:valvoline je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo?![]()
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.
ja seveda.
to mogoče pri tebi ki voziš kot po jajcih pa šparaš pa ne vzdržuješ
jst sm, do zj mel 3 dizle.vsi trije več kot 300.000 km prevoženih,noben ni mel gareži v sesalnem kolektorju.pa vsem 3 so egr-ji delal.so bli oz so še vedno vzdrževani z kvalitetnim materjalom in ko se kaj pokvari se to zamenja/popravi ne pa blindira oz kokr kol drgač omejuje oz odstrani..to delajo tisti ki niamjo za vzrževanje..
tko da ne kle pisat bedarij,pa nevem kaj še vse, če maš krš vozilo oz ga ne vzdržuješ, ali pa ga voziš do 1500 obratou.
če bi ta egr bil tok zanič poj izdelovalci vozil nebi šli tok daleš da pri nekaterih novih avtih pri nedelovanju egr-ja gre avto v limp mode.
p.s. nisme sploh hotu neki bit pametn v tej temi že v prvih postih bi te lahko demantiral sam se mi ni dal ker si lepo pisal brez pretiravanj
ta zadnji tvoj post o 50.000 prevoženih pa teh bedarijah je bil pa preveč...
lisko je napisal/-a:abbe je napisal/-a:ja pa ni res da je brez posledic no.
to mate vi neko predstavo da dela samo skodo na motorju.
ko so dizajniral motor,so predvideval da bo egr deloval in temu priredil vbrizg....
pjte na tester pa mal poglejte parametre
-željen pretok zraka
-dejanski pretok zraka
te dve vrednosti sta pomembne za količino vbrizganega goriva..
tistiki mate blindiran egr se te dve vrednosti nikoli ne pokrivata,pa bi se morale za pravilno delovanje motorja.
tut ko se preprogramira elektroniko da ne potrebuje egrja se te dve vrednosti ne pokrivata.
napake pa ne kaže ker se v programu onemogoci prikaz napak povezanih z egr,kar še ne pomen da motor deluje ok...
sicer pa so kle na forumu velik večji stručkoti ,ki bi znal točn povedat kako pa kaj...
pa tut ce damo vse to na stran.
če se prižge lučka za okvaro na motorju (ki se pržge pri nepravilnem delovanju motorja) že kmečka pamet pove da neki ni tko k bi moral bit.
sj una lučka tm ni za okras...
Abbe se strinjam s tabo ampak nekaj mi pa vseeno ni jasno okol tvojih pretokov...
Pretok zraka si meri z LMM senzorjem ki je PRED turbino in PRED EGR ventilom....Torej sam EGR tukaj nima veze ker je vstopnega zraka vedno enako pa če egr dol vzameš...Kaj druga pa je če ima lambdo in ta meri vsebnost kisika....potem bo ga zmedlo to se strinjam....
Če pa nima lambde je pa egr za zmanjšanje plinov v nizkih obratih in pa za nižo temparaturo zgorevanja. Ko turbina nardi pritistk se to zapre drugač bi bil kontra efekt....iz sesalnega kolektorja bi pihalo preko egr v izpuh...
In ker je tam za zmanjšanje plinov in nižjo temp. je potem možno da ima nastavljen malo manj vbrizga samega goriva zaradi povratka....ampak glede na to da še noben ni poročal o strojelomu zaradi blende na egr ventilo....sklepam da to lih ne škodi najbolj motorju.
Je pa res da poca kolektor pri uničenih motorjih....ko poleg izpuha puha še olje...prejšni jeep je imel pri 350 tisoč zabasan kolektor...clio pri 200 tisoč....s sajami in olje... Tale sedaj pri 150 tisoč ni niti sledu o sajah ali olju....
valvoline je napisal/-a:abbe je napisal/-a:valvoline je napisal/-a:Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.
ja seveda.
to mogoče pri tebi ki voziš kot po jajcih pa šparaš pa ne vzdržuješ
jst sm, do zj mel 3 dizle.vsi trije več kot 300.000 km prevoženih,noben ni mel gareži v sesalnem kolektorju.pa vsem 3 so egr-ji delal.so bli oz so še vedno vzdrževani z kvalitetnim materjalom in ko se kaj pokvari se to zamenja/popravi ne pa blindira oz kokr kol drgač omejuje oz odstrani..to delajo tisti ki niamjo za vzrževanje..
tko da ne kle pisat bedarij,pa nevem kaj še vse, če maš krš vozilo oz ga ne vzdržuješ, ali pa ga voziš do 1500 obratou.
če bi ta egr bil tok zanič poj izdelovalci vozil nebi šli tok daleš da pri nekaterih novih avtih pri nedelovanju egr-ja gre avto v limp mode.
p.s. nisme sploh hotu neki bit pametn v tej temi že v prvih postih bi te lahko demantiral sam se mi ni dal ker si lepo pisal brez pretiravanj
ta zadnji tvoj post o 50.000 prevoženih pa teh bedarijah je bil pa preveč...
Hehe, ce si profi mehanik pa bi rad mel malo vec dela z ciscenjem kolektorjev in egrjev, ter menjav in podobno te popolnoma razumem.![]()
Avto je od moje sestre btw, jaz imam lanosa 1.3 na plin, verjetno najcistejsi izpuh tle na forumu.![]()
Pri 150kkm motor seveda ze malo *diha*, in v tem primeru bo egr naredo vec skode kot koristi,ker v kolektor pride tudi olje in saje kot je lisko povedal. Evo fajn bi bilo zmerit izpusne pline pred in po blindiranju. Sem preprican da bodo izpusni plini pri dizlu z 150kkm cistejsi z blindiranjem egrja (pr nizkih obratih, pri visjih ku je egr zaprt pa itak ne bo razlike) kot pa stock ,kajsele pri 200kkm+ motorjih. Ce pa egr ne deluje fajn in ne zapira pri visjih obratih bodo izpusni plini ziher tudi pr visjih obratih cistejsi. Bom vidu ce se da kej zment z ekipo na tehnicnem pa ce bom mel cajt bom jaz tole probal testirat v praksi kaksni bodo izpusni plini stock vs blindiran.
Peace. Lp
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 22 gostov