Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Vulko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne nov 09, 2008 12:58 am

Audi A3

Napisal/-a Vulko So maj 30, 2015 7:17 pm

Gre za vozilo Audi A3 2.0 TDI BKD težava pa je sledeča. Se peljem po avtocesti in je bila omejitev 60, ko je bilo konec omejitve pohodim gas..in se ne zgodi nič, TDI se transformira v SDI in sem brez turbine. To se mi je do sedaj v 500km zgodilo 2x, prvič sem vgasnil avto in šeenkrat prižgal in je normalno deloval naprej. Priklopil na tester in se napiše napaka 16618 - Charge pressure control, Regulating limit surpassed. Drugič se mi je zgodilo danes ista zgodba na avtocesti..s to razliko da avta nalašč nisem ugasnil da bi videl kaj kažejo parametri. V oči mi je padlo da je EGR ostal odprt na 97%,ko pa sem ga ugasnil in ponovno prižgal pa je nihal okol 30-40% pač odvisno od gasa. Hvala za kakšen nasvet kaj bi to bilo.

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Re: Audi A3

Napisal/-a the_red Po jun 01, 2015 10:30 am

Preveri konektor na turbini (tisti, ki kaže pozicijo VNT-ja - na vakuumski posodici). Na Mitsubishijih s podobnim motorjem oksidirajo pini in pride do napačnega signala.
Briši, ide Micubiši !!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov