abbe je napisal/-a:a se ker kolo pregreva?
jst bi reku da ena zavora spredaj šteka...
Fan je napisal/-a:Nekje na podvozju je prevelika zračnost - od tu vozilo vleče..................
Kar se tiče ABSa, vozilo priklopite na tester, modul ABSa, preverite pravilno delovanje črpalke in električnih ventilov.
OPOMBA:
V koliko se bo to testiralo med vožnjo, POZOR na trenutke na vozilu ni zavor ( stopalka gre v prazno ), torej testirajte na preglednem in odprtem terenu!!!!!!!
To kar se čuti kot trzanje pri speljevanju, zamenjajte olje v menjalniku, po potrebi resetirajte elektroniko menjalnika in jo nadgradite....................samo še slabše bo, dokler ne odpovedo še lamele - višji strošek servisa
RedBaron je napisal/-a:Tudi pri zaviranju z ABS cvilijo gume, sicer ne tako kot pri blokiranju, ampak vseno se lahko sliši "pulzirajoče" cviljenje gum in pa na asfaltu se pozna odtisnjen profil gume.
Je pa to odvisno od gume, nekatere cvilijo, druge pa ne. Pa tudi ne "pašejo" vsakemu ABS-u vsake gume... Po mojih izkušnjah, pri VAG vozilih ABS dopušča nekoliko več blokiranja gum, kar pozitivno vpliva na zavorno razdaljo. Pri Fordu, pa ABS ne pusti toliko bloriranja in je precej odvisno od gum, kako dobro bo avto zaviral.
Ko sem imel na avtu Dunlop fast response, pri polnem zaviranju ni bilo slišati cviljenja, sedaj ko pa imam hankook, pa se pri polnem zaviranju sliši rahlo pulzirajoče cviljenje, pojemek pa je (po očlutku) večji. Avto in dimenzija gum sta enaka (Ford S-max).
Tako da, če si menjal gume in je zavorna pot daljša, mogoče so krive gume in ne ABS.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov