INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedajJa, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej
lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedajJa, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej
In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedajJa, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej
In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
Fan je napisal/-a:Ceneni in dragi zavorni diski se med seboj razlikujejo v materialih. V resnici ni samo kos litine ( gus ), temveč cela znanost. Sam zavorni disk je izpostavljen velikim termičnim obremenitvam, kljub vsem silam ki delujejo na njega, pa mora obdržati prožnost, trdnost in zagotavljati dovolj veliko tornost. Tu pride do izraza star pregovor: malo dinarčkov, malo muzike
INFINITI je napisal/-a:lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedajJa, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej
In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
Slab argument - Enako velja za gume, pa se vidi razlika med čunga Lunga in Pirelli a ne? Btw ko se že gremo nekih ekonomskih argumentov - koliko pa stane marketing, transport, razvoj, patenti, udeležba v moto športu, gradnja tovarn..... hvala ampak ne bom sparal na tako pomembnih komponentah tako da naj si vgrajuje kdo drug ta crap.
hippo je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Ceneni in dragi zavorni diski se med seboj razlikujejo v materialih. V resnici ni samo kos litine ( gus ), temveč cela znanost. Sam zavorni disk je izpostavljen velikim termičnim obremenitvam, kljub vsem silam ki delujejo na njega, pa mora obdržati prožnost, trdnost in zagotavljati dovolj veliko tornost. Tu pride do izraza star pregovor: malo dinarčkov, malo muzike
Čista resnica.
Po n izvedenih poskusih s poceni no name diski lahko potrdim, da se taki diski v praksi enostavno ne obnesejo. Zdržijo par tisoč km, se začnejo zvijat in posledično začne tresti volan.
Razlika v ceni med boljšimi in slabšimi ni za brezveze...
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov