abbe je napisal/-a:največja bedarija je neki dat vn ker to ne dela ok.
boh var popravt to če že maš avto vreden nevem kok velik dinarja,al pa prodaj avto,če ga ne moreš vzdrževat.
p.s. ni letelo na avtorja teme,amak na odgovor en post nižje.
jst svetujem da kupiš nekje rabljen stablizator pa probaš če bo nehal,ker očitno je težava v stabilizatorju.
obstaja seveda tut velika možnost da je napaka na volanski letvi,saj so e60/61 znane po crkovanju le teh...
pskoda je napisal/-a:Če moraš dati za popravilo vzmetenja ceno, ki je večja od avta bi tudi iskal alternative
abbe je napisal/-a:največja bedarija je neki dat vn ker to ne dela ok.
boh var popravt to če že maš avto vreden nevem kok velik dinarja,al pa prodaj avto,če ga ne moreš vzdrževat.
p.s. ni letelo na avtorja teme,amak na odgovor en post nižje.
pocesnkII je napisal/-a:zanimivo da ni nihče ob takem znesku 9xxx € lociral kaj točno je pokalo![]()
bi mi zanal povedati kaj so še kaj fantje menjali ko so hoteli obdržati sistem, ker mi res ni da bi ga metu vn.
Influenz je napisal/-a:Čisto jasno je, kaj razmišljajo pri BMW. BMW je pač udoben avto, pri katerem plačaš značko in se po 10 letih pričakuje, da kupiš novega. Kdor pa kupi starega naj pa popravlja, tako da dobi tovarna še preko tega kanala nekaj finančnih prilivov.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov