Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

EGR ventil

Napisal/-a RedBaron So sep 12, 2015 9:22 am

Pozdravljeni!

Gre za vozilo ford s-max 2.0 TDCI 140 KM (QXWA), prevoženih preko 250 kkm.

Danes sem izvedel prisilno regeneracijo DPF in resetiral parametre za DPF, tlak v prostem teku je padel iz cca 3 - 4 kPa na 0,2 - 0,5 kPa (diferenčni tlak).

Zanima me pa EGR, namreč gledal sem 3 parametre za EGR in sicer dejansko stanje egr-a, "komando" koliko naj bo odprt in pa razliko med njima.

V prostem teku je dejansko stanje 11%, komanda tudi tu nekje, razlika pa je 100% :ue

Ko pohodim gas, gre "komanda" na 0%, dejansko stanje pa ostane na teh 11%, razlika pa je -100%, 100%, 99%...

Če si prav predstavljam, je EGR zaštekal v poziciji 10% odprt, in ga je potrebno menjati (čiščen je že bil v preteklosti).
Resetiral sem naučene vrednosti za EGR in sem se šel malo peljat, stanje pa ostaja isto.

Ali si prav razlagam te parametere in je EGR zanič?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: EGR ventil

Napisal/-a Fan So sep 12, 2015 11:15 am

Pri kakšni temperaturi motorja in rpm motorja, so se opravile meritve?
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: EGR ventil

Napisal/-a RedBaron So sep 12, 2015 11:45 am

Temp. motorja je bila 85°C. Obrati motorja pa med prostim tekom in 4500 rpm.

V prostem teku dejanska pozicija in "komanda" štima, ko pa dodam gas, pa se komanda spreminja (če pritisnem do konca, je 0%), ampak dejanska pozicija pa ostaja ista, nekje 10 - 11 %.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: EGR ventil

Napisal/-a Fan So sep 12, 2015 1:23 pm

EGR deluje samo pri delovni temperaturi motorja ( min. 80 stopinj ), med 1800-3000rpm. Pred tem in po tem je EGR zaprt, ter mora tesniti. V koliko ne tesni, se podtlaki v sesalni cevi dvignejo, gorivo/zrak več ne ustreza, posledično moti pravilno delovanje vseh ostalih senzorjev.
S katerim diagnostičnim orodjem ste opravili meritev?
Kakor je meni znano, ima tester od Forda opcijo, da sam testira pravilno delovanje EGR-a ( seveda pri prižganem motorju ), dviguje in spušča vrtljaje motorja, ter meri odzivnost, ob tem pa spremlja delovanje ostalih senzorjev.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: EGR ventil

Napisal/-a RedBaron So sep 12, 2015 3:02 pm

"diagnostika"je bila delana s programom FORscan.

Imel sem namen naredit prislino regenracijo DPF, kar sem tudi uspešno izvedel, potem pa sem še malo "pošnofal" po parametrih EGR-ja...
Za ta podatek o dejanski poziciji EGR... ne vem ali je to sploh točno... če bi EGR res bil zaštekan, bi verjetno javil kakšno napako, če ne bi štimali parametri...

Tako da, avto ni bil na FORD servisu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov