Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Pe avg 21, 2015 6:22 am

abbe je napisal/-a:
čare je napisal/-a:A veš ti kaj jaz vse preberem po forumih??


čez en mesec bo pa na nekem drugem forumu nekdo pisal o tej temi da je nekdo švasal vztrajnik pa da je blo ok.
brezveze..

on:zakaj pa menjate lamelo če ta ne drsi?
pa zakaj sploh popravljate avto če ga bo mel se slabo leto,če se je do sedaj tko vozil, naj se pa se naprej

Pri enomasnih sklopkah je lamela(fedri) tista ki blazi udarce, pri dvomasnih kompletih nalogo lamele prevzame dvomasni vztrajnik, lamela pa nima fedrc. Zato bo treba poiskat klasicno lamelo z fedri, saj po svasanju vztrajnik ne bo vec blazil udarce motorja.
Sem pa presenecen da se noben ni oglasil ki se je lotil podobne predelave.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a nebivedu Pe avg 21, 2015 6:47 am

valvoline je napisal/-a:Brali smo na enem tujem forumu da je neko taxi podjetje dalo zasvasat vztrajnike na celotnem voznem parku, passate in mondeote. Nekateri od teh avtov po posegu naj bi prevozili tudi preko 300kkm brez tezav z svasanim vztrajnikom. Tega si nisem jaz zmislil.


Ja, samo tam se dvomasni vztrajnik razdre, pobere se ven vse kar je notri in se ga potem švasa. Ko to naredijo, ga dajo še zbalansirat. Potem pa navadno lamelo in košaro gor, pa imaš enomasni vztrajnik.

Čeprav bi raje sam poiskal enomasnega, ki paše, pa tistega gor dal. Že zaradi tega, ker je dvomasni debelejši in verjetno ne bo pasala navadna košara in lamela gor. Vsaj pri subaruju je tako, da je dvomasni debel, lamela in košara pa sta ozki, ker je lamela toga, pri enomasnem pa je tanek in je košara toliko debelejša - prostora je pa enako pri obeh.

Na mojem avtu sem zamenjal zadevo in iz dvomasnega prešel na enomasnega. Pojavil se je pa še en problem. Dvomasni je težak 12kg, enomasni pa malo pod 9kg. Avto se je hitreje zvrtel, pospeški so bili boljši, v dolg klanec si moral pa šaltat nižje, ker ga je zmanjkalo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline Pe avg 21, 2015 6:57 am

Mislim da nebo problema, ker ponavadi potisni lezaj ima dovolj *lufta proti menjalniku* da lahko das kakrsnokoli sklopko sam da bo pasalo.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a DePalmo Pe avg 21, 2015 10:22 am

Kot da bi gledal A Je To :lol: A boste tut kej posnel? Mogoče bo še uspešnica na YT ko bo motor razfukal :D

Uglavnem, če se misli avto met manj kot leto, zakaj sploh kaj drmat? Jaz sem z sfukanim vztrajnikom naredil skoraj 100.000 km, šele nato smo ugotovili da tisti kovinski zvok ni nek pleh, ampak kar vztrajnik sam. Najceneje te bo prišlo, če se najde enomasni komplet in se vse zamenja. In ja, je treba menjat komplet, drugače ne gre skupaj, kot je to že omenjeno.

Jaz bi to tako rešil: nebi. Vozil se bi dalje, ko bo pa odpovedalo se pa kupi kanto za 100e ali pa se kupi drugega toliko prej. Ampak vsi vemo kako je s tem da bo avto "še kakšno leto v uporabi"...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Pe avg 21, 2015 1:57 pm

valvoline je napisal/-a:Sem pa presenecen da se noben ni oglasil ki se je lotil podobne predelave.



Jaz pa da nekdo sploh razmišlja o tem in to kljub čuda odgovorom da to ne bo OK in nekim trditvam taxistov ki pravijo drugače...
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a zlica22 Pe avg 21, 2015 2:08 pm

valvoline je napisal/-a: Ni to nobena jedrska fizika.


Jedrska ne... Še vedno pa je fizika, ki nekaterim ne gre ravno najbolje.... No, nekaterim pa pač ne gre zemljepis... :D

Hmmm.... Vsekakor podpiram domače inovacije. Kaj to potegne za sabo se pač vidi sproti. Navsezadnje boste delali zase in sami nosili stroške, ki bodo na koncu lahko višji, kot nov "enomasni" kit. Ampak pač, tak davek terja znanost. Vso srečo :lol:
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a kiki13 Pe avg 21, 2015 3:58 pm

zlica22 je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a: Ni to nobena jedrska fizika.


Jedrska ne... Še vedno pa je fizika, ki nekaterim ne gre ravno najbolje.... No, nekaterim pa pač ne gre zemljepis... :D

Hmmm.... Vsekakor podpiram domače inovacije. Kaj to potegne za sabo se pač vidi sproti. Navsezadnje boste delali zase in sami nosili stroške, ki bodo na koncu lahko višji, kot nov "enomasni" kit. Ampak pač, tak davek terja znanost. Vso srečo :lol:


Tudi sam si rad kaj popravim, še posebej sem zadovoljen, ko kaj naredim po "svoje" in stvar deluje.
Upam da vam uspe, zapiši, kako ste rešili zadevo.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a TrijoAdijo Pe avg 21, 2015 7:51 pm

Hahahahahahaha :D :D :D :D :D :D :D :D

švasat DMF....ahahahahaha....assholes :D
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a Nejko87 Ne avg 23, 2015 12:02 pm

Ne priporočam... Tisto soboto dopoldne pojdite vsi fušat k nekemu zidarju, za zasluženo pa kupite nov vztrajnik.

Glavni problem je balansiranje. Problem bo tudi v vzporednosti ravnin. Po varjenju bi ga moral vpeti na stružnico (s strani vijačenja na glavno gred) in poravnati. (drsno ravnino lamele).


LP
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a pskoda Ne avg 23, 2015 7:53 pm

Jaz bi te samo prosil, da prilimaš kakšno slikico, ker me zanima kako bo to zgledalo. :D
Lp
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a ojnica Po avg 24, 2015 10:49 am

Pogledaš za rabljene, če ni se kup novga kak no name in vi ga zamenjate za par pirov.
Opcija je tudi proda avto v takem stanju in pove, kaj je narobe....boljš zdaj kot crknjen avto.
Švercarjev se v tem primeru izogiba.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a čare Ne sep 06, 2015 8:09 pm

In?? Situacija??
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4482
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a Firediver Po sep 07, 2015 6:37 am

Najbrž ga je sram povedat, da je šlo vse skupaj v vsemirje, ko so zalavfali... oops
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a joztom Sr sep 09, 2015 9:27 am

Prehod na enomasni vztjnik potrebuje lamelo s fedri. Košara za lamelo s fedri ima morebiti drugačne vijake, vsaj pri Renaultu je tako. Varjenje DMF je začasna rešitev, ker običajno na isti motor od kombi variante paše klasični, zanesljivi, trajni in večni enomasni vztrajnik. Jaz sem to izvedel (Renault Espace IV) in imam že 110000 km z enomasnim, rezultat je briljanten proti dvomasnemu, "dragocenemu" (1800€ je kpl.), priporočam predelavo, sem na voljo za testiranje. Enomasni komplet za zamenjavo stane takole: 100€ rabljen vztrajnik od kombija z enakim motrojem in menjalnikom, Opel, Renault ali Nissan; košara in lamela in drucklager 250€, glede na rabat; drugi vijaki za vztrajnik in košaro cca 20€. Malo resnega znanja za zamenjavo, ureditev okolja sklopke, ležaj in semering na gredi za vztrajnikom, semering v menjalniku, kontrola vilic itd., pa je zadeva za 500Kkm naprej stabilna.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline So sep 12, 2015 10:54 am

Evo, vceraj smo se ga lotili. Prej ni blo cajta. Pase original navadna kosara z lamelo iz starega forda 1.8td(vztrajnik pa zanimivo ne pase, go figure). Dobili zastojn pri lokalnemu odpadu. Vztrajnik smo zasvasal enakomerno krizom na 4rih mestih. Nismo nic balansiral ali preverjal kako je stanje. Avto smo zalaufal, nic ne trese, lepo speljuje, zaenkrat je top(trkamo). Slikal nisem nic da bi vam fotke prilimal. Vglavnem da se zrihtat, no problemo. Ostali pa veselo kupujte dvomasno sranje.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a pskoda So sep 12, 2015 11:08 am

Mene ne boš nikoli prepričal, da se isto obnaša oz se isto trese z 1 kakor z 2 mastnim
Lp
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline So sep 12, 2015 11:14 am

Malo se obcutijo motorne vibracije zjutraj pri prostem teku in hladnem motorju. ko se malo ogreje ni nobene razlike. To so striceve besede, ker avto je njegov, jaz ne vem kako je bilo prej preden se je dmf pokvaril. Jaz sem ga le mal sprobal in morm rec da se pelje odlicno in res nimam nobene pripombe.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).

Napisal/-a valvoline So sep 19, 2015 4:35 pm

Avto je ze cel teden skoz na terenu, stric je izredno zadovoljen, mission acomplished. Tak da za ford mondeo mk3 tdci svasanje DMFja in montaza navadne sklopke iz starega 1.8td preverjeno deluje.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov