Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Cukanje

Napisal/-a uros11 Če nov 05, 2015 7:34 pm

Ali je možno, da avto cuka, ker mu pušča nafta (eno tesnilo je treba zamenjati), avto pa cuka v začetnih km, pa še to ne vedno, pa na lahno tudi med potjo? Motor je PD BKP 2.0 140 KM l. 2007. Če bi se hotel igrati z vag.comom, katere parametre bi moral spremljati, da bi lociral, če je kaj z elektroniko?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cukanje

Napisal/-a Fan Če nov 05, 2015 11:17 pm

Cuka lahko zardi: počena/sneta/preparela podtlačna cevka, EGR ventil ne tesni, sistem dovajanja goriva ne tesni..........................
S testerjem ne boste nič našli, v koliko bi hotel to iskati z diagnostiko - jo bi moral znati dobro uporabljati.
Za cevke lahko preverite sami, za gorivo se ve, da ne tesni ( ne vem zakaj se to ne uredi ), EGR se lahko preveri s testerjem
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Cukanje

Napisal/-a uros11 Pe nov 06, 2015 7:04 am

Hvala,

Fan je napisal/-a:( ne vem zakaj se to ne uredi )
So komaj včeraj opazili in naročili novo tesnilo, ko so menjali žarilne svečke - to je zanimivo: če sem vžgal avto tako, da sem pustil, da spirala odsvira svoje, je bilo vse ok, ga je streslo in je vžgal - če pa sem vžgal avto tako, da nisem počakal, da spirala osvira svoje, pa se je pojavila oranžna ikonca motorja. Tester je pokazal svečko. In vidi vraga, danes isto - po menjavi svečk je avto vžgal bolj mirno (sicer je bilo 8 st zunaj), ko sem ga ugasnil in ponovno vžgal, brez da bi čakal spiralo, ponovno ikonca motorja gor. Do testerja še nisem prišel. Svečke zamenjane, najbrž da pravi model, napeljava do svečke?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cukanje

Napisal/-a Fan Pe nov 06, 2015 9:43 am

To lahko omenjeni motor počne tudi, če ni v "fazi" ( jermenice odmičnih gredi zamaknjene - 1/2 - 1 zoba ), bi pa v tem primeru to naredil samo mrzel ali ko nekaj ur stoji ugasnjen. Drugače pa bi deloval več ali manj normalno, samo občasno bi malo pocukal. To se največkrat zgodi po glavnem servisu, kjer mehanik/mojster/popoldanec ni opazil rahli zamik.

To, da je bilo zunaj 8 stopinj, še ni pravilo, da ne pogreje žarilnih svečk - ja, jih ni pred 30 leti, danes pa pri nekaterih tipih motorjev, greje svečke, ko ta že deluje.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov