Napisal/-a mmatic85 Po jun 02, 2014 10:05 am
Pozdravljeni, zanima me kako je z akumulatorjem pri MB Sprinterju 2006>, namreč spredaj pri motorju sem ga zamenjal z novim, vžgati pa še zmeraj ni hotel niti z "boosterjem 400A" po pol leta neuporabe vozila =)
Priklopil sem ga na pol, kjer je prikazano pri filtru +pol, ter pustil priklopljenega na polnilcu cca. 3 ure
Ker še zmeraj ni bilo nič od kontakta sem zamenjal aku v kabini (med sedežem in stopalkami), z najcenejšim kar sem uspel na hitro najti v soboto 100ah.
Kombi je takoj vžgal z dvema novima aku-jema =)
Sedaj me zanima:
Ali je v redu katerikoli aku v notranjosti kabine, ker sem ga zamenjal s klasičnim? (moram kupiti original, agm..?)
Kateri aku je glavni (predvidevam da v kabini, glede na to da je takoj vžgal)
Če kombi dlje časa stoji zaradi neuporabe, kateri aku je važnejši za zagon? Ali je bolje da odklopim oba aku-ja?
Ojačevalec za sub imam vezan na aku v motornem prostoru, je to v redu ali je bolje, da je vezan v kabinski aku?
Hvala, za pomoč
Lp