Napisal/-a pocesnkII Pe dec 11, 2015 7:24 am
E60 je zelo specifičen avto
Na nekaterih E6x serijah dejansko pokaće zanič rele, na drugih pač ne. je pa neko ''tiho pravilo'' da se ob menjavi svečk na tem avtu menja se rele, da se nepodira dvakrat (no rele se da zamenjati tudi brez velikega podiranja ampak je potrebne nekaj spretnosti), lahko pa se zgodi da če pustiš stari rele in daš nove sveče, le te pokuri, ker lahko nanje spusti 12V kar je pa preveč zanje,........
glede uziganja je tudi keč,.... če mu pade napetost ob zagonu pod 9,5V se motorni računalnik ''izklopi'' štarter pa še vedno obrača, zato tudi nazalavfa.
polnenje: potrebno premerit koliko polni ko avto lavfa. vsaj 14.2V in ne več kot 16V
če je aku nov in da ga tako hitro sprazni, pod pogojem da alternator polni, potem imate nekje skritega porabnika,....
dim: tu je več vzrokov, prvo na tester pogledati kalibracijo šob, preverit stanje turbine, menjava filtra oljnih hlapov, filter goriva,.....na koncu bi bilo smiselno preverit povratke na šobah koliko dajejo posamezne šobe, lahko bo pa že z svečami dim izginil.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM