Možno, da je bil tudi olji filter vzrok in si imel pred tem napačnega, ker so pri reševanju ropota, med drugim, spreminjali tudi zasnovo samega oljnega filtra. Tako je imel ta sprva končnico B, po "nadgradnji" je dobil oznako D, ta je bil za motorje (CAXA) izdelane od Julija 2010 naprej. Zadnja oznaka je tista, ki sem jo napisal nekaj postov nazaj in nosi končnico H. Razlika od D-ja pa ni samo v sivi barvi ohišja, ampak predvsem po krajšem (cirka 50cm), vendar debelejšem filtrirnem mediju, ki ima povrhu dodano še ojačitveno mrežico, ki preprečuje sesutje in razpad filtrirnega dela.
Sam sem odprl oba....
Novi z mrežico:

Stari:

Tista obloga dna je plastična in ne alu. Ko se bo podlagalo cevi goriva, naredi eno preizkusto turo in potem montiraj plastike nazaj, da ne boste po nepotrebnem dajali dol-gor, dol in spet gor.... pač po filingu podložiš, testiraš in potem sestaviš nazaj. Seveda, v kolikor gre za ropot cevi. Ko boš imel avto že na dvigalu, odstrani plastiko še na drugi strani in navojna stebla, preko katerih so plastike pritrjene, namaži z nekim protikorozijskim premazom (voskom, oljem krown....), ker je zadeva varjena in rado s časom začne na stiku plastika/dno rjaveti. Podobna situacija je s samo pločevino pod plastiko. Glavni razlog tiči v zimskem posipanju, kjer se meglica nalaga na pločevino, ta pa ni zaščitena z gumi zaščito, s pranjem podvozja je pa ne moreš kar tako odstraniti in čas naredi svoje.
Odvisn od prevoženih kilometrov, ti svetujem še menjavo filtra goriva (nahaja se ob tanku goriva, sopotnikova stran), vendar ne kupuj originala, ker je okrog 40-45€, temveč kupi od Mahleta KL 572 (original je njihove proizvodnje) ali Manna WK 69, ki pride nekaj čez 20€.