Napisal/-a the_red To jan 19, 2016 1:02 pm
Živjo,
imam en zanimiv problem v Lancerju. Ima VW 2.0 TDi 16V motor s črpalka-šoba sistemom. Pri teh motorjih je potrebno vsake toliko časa pogledati, če prihaja zaradi raztezanja jermena do zamika faze. Jermenici odmičnih gredi se da do določene mere nastaviti z vrtenjem na prirobnici odmične gredi. Po menjavi zobatega jermena naj bi se v VCDS preveril MWB 4 (torsion value), ki naj bi bil nekje okrog 0-1. Najboljše lavfajo menda na 0.5. Tega se pri Mitsubishiju ne da preverit, saj tester ne bere tega, tudi postopek je zelo poenostavljen za menjavo zobatega jermena. Zato nekateri lavfajo glasneje, nekateri tišje. Vsi pa rečejo "ah, to je to VW PD ropotalo, en je glasnejši, en tišji...". V bistvu pa se v veliki meri da mirnost teka, porabo in hladen vžig pripisati ravno timingu oz. Torsion value, ker je pritisk goriva v injektorju pri PD motorjih pred vbrizgom pogojen s položajem odmične gredi.
Z VCDS se baje do računalnika v Lancerju ne da dostopati. Da se z original BOSCH diagnostiko, saj je v avtomobilu BOSCH EDC 16 sistem vbrizga kot v VW.
Ima kdo mogoče to v Sloveniji, da bi lahko to preveril? Oz. zna mogoče kdo na forumu nastaviti fazo na teh motorjih?
Briši, ide Micubiši !!!