Napisal/-a Matko37 To jan 26, 2016 10:20 am
Pozdravljeni. Oglašam se glede porabe olja. Da povzamem:
- do 200.000km nič dolivanja, med servisnim intervalom (20.000km) prišel iz MAX na sredino med MAX in MIN
- sedaj je pričel s pitjem olja, najprej 1l na 10.000 km, sedaj je spil 1l na 6.000 km in se mi zdi da poraba kar narašča
Trenutni kilometri: 218.000km
Motor je suh, spodaj nobene luže, kjer je avto parkiran, avto vleče normalno, zvok motorja normalen. Edino kar sem opazil je nekoliko - ne veliko - rumene smetane nabrane na pokrovčku za dolivanje olja, morda zaradi mraza in nekaj voženj pri -10 na kratke relacije ali pa je načeto tesnilo glave ?
Če se bo taka poraba olja nadaljevala, bo pri 250.000km treba nekaj narediti. Serviser pravi, da se razdiranje motorja ne splača, da je to takoooo drago, da nima smisla in je bolje vgraditi drug motor, nek rabljen. Cene ni povedal. Razmišljam, ali je to tako drago samo pri Honda servisu (pač original servis) in bi morda ceneje prišel skozi, če dele sam naročim iz Anglije in mi nekdo drug uredi generalno. Vaša mnenja prosim, v katero smer se bi vi nagibali v mojem primeru.
Kaj vse je potrebno menjati pri taki generalni zraven batnih obročkov, teflonov...? Verigo tudi, španare in vodno pumpo? Pa ojnične ležaje? Pa še kaj takega?
Kakšna je sploh normalna poraba olja za tak motor?