Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 13, 2009 8:32 pm

OK zdaj ne vem ampak kar sem jaz prešravfal common railov so vsi imeli črpalko v rezervarju katera nafto pripelje do visokotlačne črpalke kar pomeni da nepovratnega ventila common rail ne rabi in njega zajebava kakšna diza dokler se ne zbudi.Brat je imel podobne probleme samo je avto potem na koncu komaj vžgal-razlog -2 dize mrtve.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 13, 2009 8:40 pm

@Lisko: Jah...jaz tudi.

@čare: Ford TDCi (govorim za Lynx diesel) nima pumpce v tanku, ampak ima v sami visokotlačni črpalki vgrajeno nizkotlačno črpalko, ki vleče gorivo iz tanka pod pritiskom max. 0,65bar-a. Pod kakim zaugom bo pa črpalka vleka gorivo iz tanka je pa odvisno od obratov motorja.

LP!
Zadnjič spremenil TrijoAdijo, dne Sr jan 14, 2009 6:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 13, 2009 8:49 pm

se pravi ravno tako ne potrebuje nepovratnega ventila če si sam potegne nafto do pumpe.Pa kaj to ni ali je common rail??Naj bi bil če je tdci, tddi pa je bosch pumpa?Ford mi glih ni priljubljen in ga ne poznam prav dobro.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 13, 2009 9:28 pm

Ja..Duratorq (Lynx) TDCi motor ima vbrizg goriva preko skupnega voda (Delphi-jeva visokotlačna črpalka, Delphi-jev skupni vod, Delphi-jevi injektorji). Duratorq (Lynx) TDDi motor pa ima še "klasičen" vbrizg goriva preko BOSCH VP30 črpalke.

LP!
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a janezek_85 So dec 18, 2010 11:01 am

No da bo tema imela epilog: Šele zdaj, torej po dveh letih sem vgradil nepovratni ventil med filtrom in visokotlačno črpalko, in danes zjutraj je vžgal v prvo brez kakršnega koli problema. Saj ne rečem da sem napako/okvaro odpravil, vendar sem izvedel najcenejšo rešitev, ki dejansko deluje. Saj v nasprotnem primeru bi vsak šel menjati vse po spisku in bi stroški hitro nanesli 1000EUR.
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a mdivjak14 So dec 25, 2010 6:34 pm

janezek_85 je napisal/-a:No da bo tema imela epilog: Šele zdaj, torej po dveh letih sem vgradil nepovratni ventil med filtrom in visokotlačno črpalko, in danes zjutraj je vžgal v prvo brez kakršnega koli problema. Saj ne rečem da sem napako/okvaro odpravil, vendar sem izvedel najcenejšo rešitev, ki dejansko deluje. Saj v nasprotnem primeru bi vsak šel menjati vse po spisku in bi stroški hitro nanesli 1000EUR.


Tako kot jaz, ko se mi isto dogaja še zdaj na leonu 2002 letnik, 1.9 tdi 150konjev. Menjal novo tipalo temp, dal zatesnit tandem pumpo (nazadnje se je izkazalo da je bil en del počen in sm menjal novo), bil pri RSR-ju v lj za nastavitev softwerja, pa še vedno isto. Ugotovil celo da sem imel vse cevi za gorivo pomešane. Najprej v tanku in na naftnem filtru je bila DOVODNA cev nataknjena na povratno delovanje, tako da je pumpa na mašini dobivala gorivo pri drugem vhodu (vsaj men je tak logično), da nafta sploh ni šla skozi hladilnika za nafto pod podvozjem in pred pumpo na mašini sploh ni šla nafta skozi tipala za nafto. To sem spravil v orginal tako kot more bi in sicer po skicah programa ETKA, kjer je vse natančno pokazano kako je celoten avto sestavljen. Sedaj pa mi je začel cukat v 5. in 6 prestavi pri cca 140 km/h, ostale prestave pa zelo lepo potegne.

Zdaj pa mam vprašanja: Ali mi cuka zarad tega režima nafte, da bi npr dobil premalo nafte, ali da bi bili kje krivi kabli ki povezujejo šobe za missfire??
Vgradil sem nepovratni ventil in sicer na povratni cevi! Ali bi moral na dovodno cev ali kar na obe??
Ali je prav da je puščica povratnega ventila na naftnem filtru obrnjena nazaj, ali bi morala biti proti pumpi??

LP! Hvala za odgovorje!
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a mdivjak14 So dec 25, 2010 6:44 pm

Pozabil sem še napisat, da kadar mi mrzel vžge je prosti tek motorja nemiren v štangasu, mi števec za obrate gor pa dol se premika, kot da mi pocukava in nekaj nekje spredaj v mašini ožema, kot isti zvok pri pralnem stroju kadar ožema :) .
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re:

Napisal/-a hp6715s To dec 09, 2014 2:45 pm

Dva problema pri 1.8 tdci, focus mk1:
1. Avto pri teh temperaturah vžge v drugo, če je zunaj toplo, vžge v prvo. Po vžigu so obrati konstantni. Menjane so bile grelne svečke, vendar ne pomaga. Naftni filter je bil zamenjan pred 15 kkm.
2. Dogaja se mi točno tole:

TrijoAdijo je napisal/-a:A to ti cuka tam nekje od 2000 pa do 2500-2600 obratov?Pa po možnosti samo v 5. prestavi? Če ja...potem ni problem v egr-u.


kaj je torej vzrok za slednje???

Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a TrijoAdijo To dec 09, 2014 8:03 pm

1. problem je treba preverjat s testerjem - hladni - padec pritiska goriva in merjenje višino pritiska v trenutku, ko motor vžge. Zraven pa še testne lončke na dizah in preverjat napljuvano količino.
2. problem...a trese al cuka? Ker v tej prestavi in pri teh hitrostih (100-130km/h) se ti lahko zdi, da cuka,a v bistvu trese zaradi zvite feltne ali pa razbalansiranih gum.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a lisko Sr dec 10, 2014 12:36 am

janezek_85 je napisal/-a:No da bo tema imela epilog: Šele zdaj, torej po dveh letih sem vgradil nepovratni ventil med filtrom in visokotlačno črpalko, in danes zjutraj je vžgal v prvo brez kakršnega koli problema. Saj ne rečem da sem napako/okvaro odpravil, vendar sem izvedel najcenejšo rešitev, ki dejansko deluje. Saj v nasprotnem primeru bi vsak šel menjati vse po spisku in bi stroški hitro nanesli 1000EUR.


TrijoAdijo : kaj pa praviš na to po štirih letih ? :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2014 8:22 am

Ne verjamem. Zakaj? Zato, ker nepovratni ventil še na nobenem tdci-ju ni pomagal, pa smo jih tudi montirali v zadnjih letih.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a hp6715s Sr dec 10, 2014 11:04 am

TrijoAdijo je napisal/-a:1. problem je treba preverjat s testerjem - hladni - padec pritiska goriva in merjenje višino pritiska v trenutku, ko motor vžge. Zraven pa še testne lončke na dizah in preverjat napljuvano količino.
2. problem...a trese al cuka? Ker v tej prestavi in pri teh hitrostih (100-130km/h) se ti lahko zdi, da cuka,a v bistvu trese zaradi zvite feltne ali pa razbalansiranih gum.


1. edit: torej zdej ko so temperature padle pod minus, vžge šele po nekaj poskusih. Ko ga vžem z malo gasa in dokler gas držim laufa, čim pa spustim pa ugasne in to nekajkrat ponovim, dokler ne laufa sam.
2. ne trese, sigurno cuka, včasih tudi v nižjih prestavah, najbolj pa v peti v omenjenem območju, še posebej takrat ko počasi popuščaš plin (vendar ga ne spustiš). Ob pohojenem plinu ne cuka, cuka pri vzdrževanju hitrosti in ko ga rahlo popuščam.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a hp6715s Sr dec 17, 2014 11:12 am

@TrijoAdijo....kakšen nasvet glede slednjega?

Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a TrijoAdijo So dec 20, 2014 1:59 pm

hp6715s je napisal/-a:@TrijoAdijo....kakšen nasvet glede slednjega?

Lp


jup...

Brez testerja ne bo nič....torej, tester v roke pa se zapeljite en krog.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a hp6715s Sr feb 17, 2016 11:51 pm

Focus 1.8 tdci v hladnem še vedno težko vžiga in občasno cuka na avtocesti med 2-2500 rpm. Ta vikend bom izpeljal backleak test.
@Trijoadijo imaš kakšen nasvet glede tega? Na youtube filmčku je za ta motor filmček, kjer stric natakne cev direktno na izvod šobe, ki vodi v povratni vod, brez kakršnih koli priključkov. Tudi ti narediš tako? Ali izvedem test samo v prostem teku ali tudi pod obrati?
od 1:35 naprej --> https://www.youtube.com/watch?v=menG3c7E7Do
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: TDCi - hladen vžge, a takoj zatem ugasne

Napisal/-a TrijoAdijo Pe feb 19, 2016 7:18 am

Ti lepo lončke priključi na dize,tak kot je prikazano v filmčku.Pa ne pozabit povratne cevi zablindirat. To mislim na ono,ki vodi v pumpo.Avto zalaufaj in opazuj backleak. Če je vse OK ga pusti 4 minute laufat na štandgasu,pol ga ugasni in primerjaj količino v lončkih.Med minimalno in maximalno količino je lahko razlike 40%. Če je več, pol je tam,kjer je več,diza hin al pa zapacana. (recimo,da imaš v enem lončku najmanjšo količino 10ml nafte....potem zračunaš 10ml +40% = 14ml. To pomeni,da v nobenem lončku ne sme bit več kot 14ml).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov