čare je napisal/-a:Če ti recimo sprednji konec zazibaš dol/gor stabilizator nima nobene vloge,če ga boš pa zazibal levo/desno pa ima...
In kje pri normalni vožnji ti avto guncaš gor dol in levo desno? Samo in izključno samo ko se pelješ preko tirov....takrat obe kolesi priletita istočasno na grbino....vse drugo je samo posamezno kolo. In kaj opravlja stabilizator gledano s stališča preme? Ko se leva stran preme približa karoseriji se mora preko stabilizatorja tudi druga....in obratno. Kako pa stabilizator preprečuje nagibanje? Ko se v ovinku ena stran vozila bolj stisne k tlom stabilizator prevzame vlogo in stisne tudi drugo stran vozila....deluje kot vzvojna fedra ki pa ima vrtišče na karoseriji...ko eno kolo poskoči stabilizator prisili tudi drugo kolo...zatp da karoserija ostane poravnana...seveda ne lih tako hard ampak to je bistvo stabilizatorja...bolj ko je mehak večje premike kolesa dopušča.....večji so premiki kolesa več energije lahko absorbira fedra....več energije ko absorbira bolj je avto mehak...
Sem imel dve leti avto brez stabilizatorjev...