pred kratkim sem dala menjati gume na alu platiščih. Pri menjavi stare gume z novo je prišlo do razpoke na notranjem delu platišča. To napako je naredil vulkanizer predvidevam zaradi preveč barov, pravi, da se občasno zgodi in je popolnoma neškodljiva oz. je sedaj ko so popravili še bolj trpežna. Zadevo je sicer saniral in razpoko dal švasati ampak imam občutek, da je zadevo izdelal zelo površno. + razpoko je zakril z sprejem na notranji in zunanji strani, kar je vidno. Vidni so tudi robovi švasanja.
Me pa zanima je to "pogosti" pojav pri menjavi in ali je ko enkrat pride do popravila take razpoke felta še vedno kakovostna in pri obremenitvah ne bo problema? Je kdo že imel podoben primer?
V koliko so originalna platišča, sama kvaliteta ni vprašljiva. Kar se tiče popravljanja .................. če je nekdo popravljal tako kot je vulkanizer montiral, je platišče nevarno za vožnjo!
Kar se tiče te razpoke naj bi ob menjavi dodal verjetno preveč barov in verjetno je odvisno tudi on nastavka in je počilo, ampak mi jo je kar lepo poškodoval še z robovi na obeh straneh. Ne vem pa kakšna je sicer "življenjska doba" felten?
Sicer naj bi feltno popravilo neko podjetje iz Kamnika kamor je tudi peljal, a če je narejeno tako, kot je bilo prekrito z belo barvo mi je kvaliteta žal oprašljiva.
Vulkanizer lahko zaradi šlamparije poškoduje rob platišča, nikakor pa ne tam, kjer je označeno s modro črto.
TejaMadeja je napisal/-a:Kar se tiče te razpoke naj bi ob menjavi dodal verjetno preveč barov
Platišče mora zdržati večje sile kot pnevmatika ..................... torej ta z večjim pritiskom ne pije vode. Še dobro da se ta razpoka ni pojavila med vožnjo!
O sami kvaliteti platišča ne bi bil skeptičen ...................... res pa nekaj naredi zob časa in mogoče kje kakšen udarec, ta slednji je največji krivec za lom platišča.
Če kvaliteta OEM platišč ni sporna, zakaj potem premnogi lastniki BMW-jev tarnajo nad razpokanimi platišči, pod normalnimi pogoji uporabe in nizki kilometraži?
Kar tako se ne bere: "BMW alloy wheels prematurely crack" ali "Alloy wheels are subject to cracking under normal driving conditions"
Tudi lastniki Minijev imajo podobne (enake) težave: "Also the new Mini wheels with runflats are prone to being fractured when new tyres fitted"
Kjer je dim je tudi ogenj.
1992 Fiat Uno 60 SX 1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik 1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Mislim da je to splet okoliščin, da se je pokazala raspoka ravni takrat ko so ti montirali gume. Po eni strani si lahko vesel, da se je to pokazalo zdaj in ne na avtocesti. Si predstavljaš posledice? Kolikor jaz poznam mojstra iz Kamnika dela zelo kvalitetno. Če pa dvomiš v zanesljivost felge pa nabavi drugo.