Danes sem odšla nazaj do mehanika in želela podati reklamacijo. Takoj je bil odgovor da je treba centrirati gume. Ko sem mu povdala da so gor popolnoma nove gume sem zahtevala da se gre peljat en krog ker po opisu sodeč bo težko kaj ugotovil.
Sva šla na AC in iz meni neznanega vzroka se je vozil ves čas v 4. prestavi. Je možno da zato ker je hotel z bobnenjem motorja zakriti težavo?
No ker je napaka precej očitna je ni mogel zanikati. Njegovo mnenje je da je nekaj narobe z iztekom kolesa in da se bo težava odpravila če bom avto peljala še na optiko! In da naj bi se mi zato nepravilno obrabljale gume. Sem a prosila da preveri če so gume po cca 200km vožnje kje preveč obrabljene in je rekel da se to vidi šele po 1000km ( ko bojo verjetno že za v smeti). In sem vztrajala da pogleda gume in me je skušal prepričati da je desna guma obrabljena po notranjem robu ko sem mu povedala da je težava z levim kolesom je rekel da ja ja sej ta je obrabljen pa po zunanjem robu. Skratka NIČ mu ne verjamem in RES nebi rada dala zdej po nepotrebnem še 35 eur za optiko če nima veze z napako. Jutri oz. v torek bom šla do svojega mehanika in ko dobim njegovo mnenje in da je to povezano z menjavo se bom pa drugače pogovarjala!
Da odgovorim še tole: Tresljaji se najbolj čutijo me 110 in 150km/h in se če si zelo pozoren spreminjajo s hitrostjo ja. NImajo pa veze z obrati ker pri 2000 obratih v 4 se nič ne čuti v 5 pa se.
Ležaj ki sem ga kupila je znamke SKF če so mi res motirali tega pa samo bog ve
