na TP so me zavrnili, ker je razlika med L in D stranjo pri ročni zavori 40% v korist desne strani. Delovna zavora je v redu, 3% razlike. Najprej sem posumil žice, preveril sem "vago" za ročico ročne, in je bila res postrani. Razlika je bila dobro vidna tudi na vzvodu na čeljustih, kjer je pritrjena žica.
No, žice sem odklopil, parkrat pritisnil na pedal zavore in nazaj namestil, sedaj je "vaga" v ravnovesju, prav tako so (na oko) vzvodi od omejilca na čeljustih enakomerno oddaljeni, vsekakor bolj kot prej - prej je vzvod imel tudi manj upora, oz. je imel večji hod na šibkejši strani - merjeno z izvijačem

Ko sem odklopil žice, so se vzvodi normalno vrnili v izhodišče, do omejilca, se pravi čeljusti "stekajo". Malo mi je zmanjkalo idej, pravkar sem bil na TP, in je stanje enako, oz. se je izboljšajo za 1%

Sicer sem jutri zmenjen z mehanikom, ampak če je kakšna banalnost, bi rešil sam, ker ima precejšno gužvo...
Kakšna ideja?
Avto je pa P 307 SW 2.0 HDi, letnik 2003.
hvala za odgovore in lp,