Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a trasher So jul 30, 2011 1:58 pm

Zdravo,
Avto je Clio 1.2 16v, letnik 2002, motor D4F 180k prevoženih. Cuka v prostem teku, pri speljevanju ter pri menjavi prestav (samo do tretje). Zjutraj vedno vžge v drugo, nikoli v prvo. Pri višjih obratih vse ok. Mehaniki so mi diagnosticirali vse - od pokvarjenega ECUja do lambda sonde, noben pa ni točno vedel pri čem bi začel. Original tester na pooblaščenem servisu je pokazal 142 napak.. od česar je serviser izpostavil napako missfire vseh 4ih cilindrov in bi bilo po njegovem za menjat cinšpulo. Gori pa lučka za izpušne pline na armaturki.

V glavnem težava, ki jo imam že dober mesec. Danes dopoldan sem se sam malo lotil amaterskega mehaničarstva in ugotovil, da je v prostoru za svečke (kamor pridejo kabli od cinšpule) dosti olja. Nekaj podobnega kot v tem videu: http://www.youtube.com/watch?v=RjDIgSsy ... grec_index
Že na prvi videz je motor na tem predelu masten, oz.se vidijo sledi olja. Olje v tem predelu bi lahko bil vzrok za težko vžiganje motorja in cukanje, kajne? Posledično javlo napake na cinšpuli, svečkah, loputi za zrak, missfire cilindrov in vseh ostalih 140 napak, ki jih javlo na testerju?

Če je to, me zanima, kaj je potrebno narediti, in koliko (vsaj približno) stane takšno popravilo.
Hvala.
 
trafo66
 

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a trafo66 So jul 30, 2011 3:16 pm

olje ti ni krivo za težko vžiganje.jaz mam tud na enem bravoti nekaj kablov mastnih ampak to nima veze. pr svečkah pa še manj ker kabli so prpopani na svečke da bo tud voda težko kaj nardila kaj šele olje. kake so ene mašine mastne pa nč ne cukajo. to je neka druga napakica ni verjetno nič katastrofalnega. men je bil zapacan iberlauf od rezervoarja na enem avtu in je lepo cukljal. pol na starešem je bil pa kondenzator zanič. no ti novi tega nimajo. najverjetneje je kakšen senzor prostega teka ali diza na ajnšpricu. in to se kupi cel kup rabljenih delov in se menja eno po eno drugače je brez veze ker boš bankrotiral. na servisu bi kar menjali dele po nekaj sto evrov efekta pa nič.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a Fan So jul 30, 2011 8:08 pm

Pozdravljeni

Ja, kar veliko napak je tester izpisal. No pa saj je vseeno kaj je pokazalo, vse te napake se pobriše ( ne ve se katere so stare in katere nove ) in se s priklopljenim testerjem zapeljite. Skopirajte/shranite kaj je tester našel, prevozite še kakšnih 1000 km in ponovno priklopite na tester. Tako boste dobili samo sveže napake, pri različnem obratovanju/obremenitvi motorja. Potem pa lahko začnete razmišljati o popravljanju - mislim da bo ostalo samo kakšne dve do tri napaki........................ Osebno se nagibam ( tako na pamet ), da vam nagaja: kisikova sonda ali pa senzor temperature motorja............posledično dobi ECU napačne podatke in zmeša napačno mešanico gorivo/zrak.
Ali ste opazili, da se je dvignila poraba goriva - v tem primeru je krivec kisikova sonda.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a trasher Ne jul 31, 2011 8:21 am

No, včeraj sem bil na rednem servisu za plin (avto je predelan na plin), kjer mu je tester pokazal "Computer fehler", pred dvema tednoma pa je bil na Renault servisu, kjer je prek testerja pobrisal te napake. Diagnostika ECUja za plin ne pokaže nobene napake.

No pa saj je vseeno kaj je pokazalo, vse te napake se pobriše ( ne ve se katere so stare in katere nove ) in se s priklopljenim testerjem zapeljite. Skopirajte/shranite kaj je tester našel, prevozite še kakšnih 1000 km in ponovno priklopite na tester. Tako boste dobili samo sveže napake, pri različnem obratovanju/obremenitvi motorja

Bom poskusil še to varianto, da se s priklopljenim testerjem zapelje. Drugače pa - avto nima višje porabe... pač 7 l/100 kakor je že od nekdaj, 90% vožnje po avtocesti.

Drugače še to... dve leti nazaj je počila cevka vode za brisalce. In vsakič ko se je špricnalo, mi je kapljalo direktno na ECU. Posledica tega je bila, da je en kontakt (pin) na ECUju oksidiral, in se je dobesedno odlomil. Električar mi ga je sicer privaril/za lotal nazaj in je bil do danes mir. Zdej glede na to, da javi vse te napake in computer fehler včeraj, bi lahko to blo? Potem verjetno nič ne bi delalo, ne?
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a trasher To avg 02, 2011 5:25 pm

Problem rešen. Menjal sem tuljavo (cinšpulo), zdaj je vse ok. Vesel, vesel :) :)
Strošek 60 eur in 3 min dela.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a ojnica To nov 19, 2013 12:16 pm

Tud jaz sem danes na eni svečki našel olje in to ne malo, na ostalih treh ni blo olja. Le od kje se vzame to olje, vag 1.4 16v.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a ESX To nov 19, 2013 2:15 pm

pušča pokrov ventilov okoli svečk
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a Blasphemer To nov 19, 2013 11:40 pm

ESX je napisal/-a:pušča pokrov ventilov okoli svečk


Točno to. Škoda filozofirat, od drugje ne more prit notr.
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 11, 2011 9:38 am

Re: Olje pri prostoru za svečke

Napisal/-a mardy Po avg 01, 2016 9:25 am

Eno vprašanje...

olje sem opazil tudi jaz na 1.6 16V R Sceniku. V glavnem zgornji del motorja pač tam okrog svečk je masten, pri vseh 4-ih.

Ima to kaj biti narobe? Gre pa avto sicer čisto OK, ne cuka.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov