Napisal/-a MSrougeZX Po okt 17, 2016 10:05 am
Problem je sledeč. Avto ima prevoženo 30k km. Znižan je bil 30mm z Eibach vzmeti. Od takrat naprej trese/vibrira pri polnem pospeševanju v 4. in 5. prestavi pri okoli 2500obratih. Vozilo je Laguna coupe 2.0dci. Mehanik je sumil notranji zglob desne polosi, ampak polos sem poslal na obnovo in je bilo ugotovljeno da je šalca ok, križ morda malo manj, ampak še vedno ok...dobiti se pa ne da takega križa. Sem pa izvedel, da nisem edini s tako težavo. Tudi v tujini (nemčija) imajo težave z tresenje po znižanju Lagun 3, ne glede na izvedenko, ali je to coupe ali karavan. Rešitev nisem našel nobene, razumem pa nemško ne najbolje.
1. Es liegt an den exrem kurzen Antriebswellen. Beim originalen Fahrwerk stehen die Wellen fast waagerecht zum Getriebe.
Bei einer Tieferlegung "verlängert" sich der Weg vom Gertiebe zum Rad- die Antriebswellen sind jetzt schräg und stecken nicht mehr so ganz "an ihrem Platz". Das verursacht die Vibration.
Abhilfe schafft nur die Vorderachse ein wenig höher zu stellen, es wird nicht ganz verschwinden, aber es wird besser dadurch.
2. ich hab einen laguna 3 2.0 dci und seit dem ich ihm teifergelegt habe ein starkes vibrieren an der vorderachse ab dem 3 gang beim beschleunigen bei ca.2500 u/min.
ich habe die rechte halbachse auf garantie neu bekommen und mein händler meint das das problem jetzt behoben ist.
ich finde das das problem zwar besser ist aber jetzt vibriert er bei ca. 2000 u/min im 4 gang.
WAS IST DAS?
Kaj predlagate? Se da kaj naredit ali naj zmontiramo nazaj original vzmeti.
Laguna coupe 2.0 dci 2013
C4 Cactus Shine 1.2T 110 2018