Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
MSrougeZX
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Če jan 29, 2004 9:45 pm
Kraj: Lendava

Avto trese po znižanju

Napisal/-a MSrougeZX Po okt 17, 2016 10:05 am

Problem je sledeč. Avto ima prevoženo 30k km. Znižan je bil 30mm z Eibach vzmeti. Od takrat naprej trese/vibrira pri polnem pospeševanju v 4. in 5. prestavi pri okoli 2500obratih. Vozilo je Laguna coupe 2.0dci. Mehanik je sumil notranji zglob desne polosi, ampak polos sem poslal na obnovo in je bilo ugotovljeno da je šalca ok, križ morda malo manj, ampak še vedno ok...dobiti se pa ne da takega križa. Sem pa izvedel, da nisem edini s tako težavo. Tudi v tujini (nemčija) imajo težave z tresenje po znižanju Lagun 3, ne glede na izvedenko, ali je to coupe ali karavan. Rešitev nisem našel nobene, razumem pa nemško ne najbolje.

1. Es liegt an den exrem kurzen Antriebswellen. Beim originalen Fahrwerk stehen die Wellen fast waagerecht zum Getriebe.
Bei einer Tieferlegung "verlängert" sich der Weg vom Gertiebe zum Rad- die Antriebswellen sind jetzt schräg und stecken nicht mehr so ganz "an ihrem Platz". Das verursacht die Vibration.
Abhilfe schafft nur die Vorderachse ein wenig höher zu stellen, es wird nicht ganz verschwinden, aber es wird besser dadurch.

2. ich hab einen laguna 3 2.0 dci und seit dem ich ihm teifergelegt habe ein starkes vibrieren an der vorderachse ab dem 3 gang beim beschleunigen bei ca.2500 u/min.

ich habe die rechte halbachse auf garantie neu bekommen und mein händler meint das das problem jetzt behoben ist.
ich finde das das problem zwar besser ist aber jetzt vibriert er bei ca. 2000 u/min im 4 gang.

WAS IST DAS?

Kaj predlagate? Se da kaj naredit ali naj zmontiramo nazaj original vzmeti.
Laguna coupe 2.0 dci 2013
C4 Cactus Shine 1.2T 110 2018
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Avto trese po znižanju

Napisal/-a Ivan36 Po okt 17, 2016 11:14 am

Na hitro prevod
1. To je do exrem kratkih kardanski gredi. Originalni LG valovi so skoraj vodoravno s prenosom.
Z znižanjem "razširjeno" pot iz Gertiebe so koles gredi sedaj nagnjena in ne zaljubljen čisto "na mestu". To povzroča vibracije.
Edino sredstvo je sprednja os zagotoviti malo višje, ne bo popolnoma izgine, vendar je bolje označen.

2. Imam Laguna 3 2.0 DCI in ker sem mu teifergelegt močno vibrira na sprednji osi s 3. prestavi pri pospeševanju pri okoli 2500 vrt / min.

Imam pravo pol os za zagotavljanje novih in moj trgovec povedal, da je težava sedaj odpravljena.
Se mi zdi, ampak problem je res bolje, zdaj vibrira u / min pri okoli 2000 v 4 tolpe.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Avto trese po znižanju

Napisal/-a Ivan36 Po okt 17, 2016 11:16 am

Na bi se malo poravnalo prednje polosi? Se pa samo zniža tresenje na 2000rpm ? Najbolje vrniti na original :?
 
Uporabniški avatar
MSrougeZX
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Če jan 29, 2004 9:45 pm
Kraj: Lendava

Re: Avto trese po znižanju

Napisal/-a MSrougeZX Po okt 17, 2016 12:31 pm

V skrajnem primeru bomo menjali nazaj na original vzmeti...samo me vseeno zanima če obstaja kaka rešitev...
Laguna coupe 2.0 dci 2013
C4 Cactus Shine 1.2T 110 2018
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Avto trese po znižanju

Napisal/-a Ivan36 Po okt 17, 2016 1:34 pm

Naj bi bile na originalih poravnane ali v ravni linji na kolesa, sedaj pa se kakor ponižajo pri motorju za teh 30 mm in zato tresejo ?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov