Zima se bližja in začenjajo se težave z akumulatorji.

imam Audi A4 B6, 1.8T, letnik 2001
sej verjetno ni povezave pa vseeno, peljal sem avto na menjavo gum, prva stvar ki jo opazim ko ga prevzamem je ugašnjen radio, pač od kar imam avto ga še nikoli nisem ugasnil, prižgem radio, vse deluje OK.
Naslednjo jutro avto ne vžge, vžgem ga s pomočjo kablov. 15 min se vozim, nato avto stoji cca 6 ur in seveda ponovno ne vžge.
14 ur polnim akumulator na "hišnem polnilcu". Naslednji dan ga priključim in večkrat uspešno vžgem.
Zjutraj pa spet ista zgodba. Tud centralno ne deluje.
Akumulator je star dobro leto, 65Ah/720A od Renaulta.
Naredim osnovne meritve:
Alternatro OK: 13,8V
Ugasnjen avto: 12,1V
Odpeljem avto do specializirane trgovine z akumulatorji. Pravi tip da naj bi bil akumulator še v redu. izmeril je pa zagonski tok (mislim da 620A) in še nekaj pri ugasnjenem avtu.
Gledam malo po forumih, takoj preverim lučko v prtljažniku: OK (ne gori ko je avto ugašnjen).
Nato odstranim (-) kleme in vmes vežem ampermeter, žice speljem ven, tako da lahko zaprem pokrov motorja (haubo), zaklenem avto, torej tako stanje kot na parkirišču čez noč.
čez 15 minut se vrnem in še vedno vleče/teče 2,6 A. Odstranim varovalko radia, tok pade na 0,6 A. malo se še igram z varovalkami, ko odstranim varovalko 15 (instrument cluster, navigation) pade tok še za 0,2 A.
Avto pustim čez noč brez varovalke radia, in zjutraj normalno vžge.
Radijo (+ NAV) je original od novejšega modela, A4 B7, vgrajen je že 9 let.
Kaka ideja? Mogoče predlog za kakega avtoelektričarja v LJ ali okolici?