
Pa mi je rekel gospod, no dej se zapelji malo okoli pa nekajkrat zategni rocno med voznjo pa pridi nazaj. No pa sem malo divjal okoli LPP-ja in zategoval rocno (se je kar kadilo za mano :P ), prisel nazaj in se je stvar obcutno izboljsala, a le na enako stanje kot je bilo pred servisom (se pravi 20kg razlike). A me je spustil skozi, ker je rekel da je to majhna razlika in kao ni problem, a ce njega vprasam misli da mi na servisu niso nic naredili.


Sem imel pri bivsem avtomobilu slabo izkusnjo z neenakomernimi zavorami, mi je v ovinku obrnilo avto (a je bila razlika 70). Je vedno lepo videti, da vse stima in so same nicle.

Pa sem klical nazaj na servis in jim povedal kaj se je zgodilo... pa so mi zagotovili da je z zavorami vse OK in da ima 60% avtomobilov tako razliko na zadnjih zavorah. Oni so jih ocistili in so se dobre. Ce hocem kao lahko zamenjam vse skup od bobnov, ploscic, ama vse skup... sam bi me prslo 50k+ pa se to bi bilo dobro za eno leto, pa bi bil spet na istem...

Mi je na koncu se povedal da ni panike, samo naj enkrat tedensko pri ustavaljanju uporabim rocno, da se mi malo spucajo zavore, da se ne nabira prah na njih. Problem naj bi bil pri tem, ker pac rocno zelo redko (skoraj nikoli) uporabljam in se nabira prah. A le-tega so mi ocistili in zaracunali... zakaj je pol spet razlika?

Jst sem glede tega bolj laik, pa vas prosim za kaksno bolj "strokovno" mnenje ali nasvet, ali naj se zadovoljim s tem al kaj naj pocnem?
Hvala in LP
