v prometni mi je med drugim šel EGR ventil, ki ga bom zamenjal. Žal je poknu tudi izpušni kolektor, priklopljen na EGR ventil, to pa zdaj zahteva nov kolektor in mehankarja. Drugih stroškov je bilo že adijo pamet, tako da a so kake opcije za improvizacijo tu?
Kaj tvegam če razpoknjeno kovino poravnam nazaj v isto pozo in zašraufam nazaj, namestim egr ventil... gre lahko kaj v pm med vožnjo? A ne obstaja nič kar bi zadušilo razpoko, npr varjenje tega gus-a (sive litine) za kakšn let?
Avto deluje normalno ali kaj raznese oz. grozen zvok oz. ne gre čez tehničenga?
Se to sprašuje za Fička ali ML400, za slednjega je kolektor kar drag
Potrebno bo najti pametnega varilca, poravnati ležišče in vgraditi nazaj. Veliko igranja, pa nič se ne bo videlo. Siva litina se lepo vari ( tudi obstojno je ) če se upošteva nekaj osnovnih pravil.
Moj prejšnji avto Peugeot 307 je imel na treh mestih počen izpušni kolektor pa ni naredil tehničnega, pogrnil na plinih. Menjava novega kolektorja je prišla 330€ na uradnem servisu skupaj z delom. Ne vem kako je povezan z dizlom. Variš ga verjetno lahko samo vprašanje čez koliko časa bo spet počil in bo ponovno nastal strošek.
stadion je napisal/-a:Če bi se varilo, se nebi nič demontažiralo, ker je to največji strošek, kolektor je 20EUR.
Torej nabavite drugi kolektor in je problem rešen. Pa menda niste mislili, da vam bo nekdo vse skupaj sestavil/varil/ravnal/brusil za manj kot 20€ .................. hahahahahahahahaha dobra šala
Očitno je mislil, da se vari kar gor (brez demontaže - "nov kolektor in montaža ali samo varjenje") - v tem primeru (seveda nemogočem) odpadejo 3/4 ("sestavil/varil/ravnal/brusil"). Glavni strošek mu je demontaža (in ne nov kolektor), a brez le-te seveda ne gre!
Kolektor kupiš nadomestni.Recimo za bmw 530d stane litoželezni kolektor,tisti iz starejših modelov ,okrog 150 eur.Ni original ampak je v redu.Pozanimaš se za svoj avto,če obstaja nadomestek ,ker varjenje tud načeloma drži ampak,če pa spet poči je vse skup brez pomena.Demontaža in popravilo preseže ceno. Priporočam novega nadomestnega.
Kolektor se švasa, če se avto potem takoj proda. Noben zvar še ni držal, pa ne pomagajo ne rostfrei elektrode in ne počasno hlajenje v mivki. Ponavadi je konstrukcija zgrešena, da ga špona od novega. Poišči raje rabljen kos na odpadih.