Saj pravim da mi ze gre posteno na k...c,ko vidim,da ze spet ne dela ena od obeh luci. Saj ne,da bi bilo tezko menjat,samo desna stran je bolj zakomplicirana,da zraven prides in niti ne mores zarnice prav vstavit na mesto,da jo lahko lazje zapres s tistim zapiralom,saj me je ze enkrat na tehnicnem opozoril,da mi luc sveti dol. Ko peljem po cesti vidim kr dosti teh p206 in redko kateri p307 da ne dela ena od luci. Nevem zakaj ima peugeot to tezave,ce s citroeni ni teh tezav. Sicer sosed ima r espace,pa tudi menjava na vsake dva meseca zarnice in pravi da kupuje od osrama. Tu koliko vidim ni problem zarnica,nekaj je v napetosti,sicer ta peugeot ima avtomatski vklop luci ko zazenes motor,pol se vklopijo. Fak si vcasih mislim,imel sem nissana original japonca star je bil 16let pa je bilo v vseh teh letih menjano na vsaki sprednji luci ene 2krat,od zadaj so bile pa se vse tovarniske noter.
Avto p307 nama je bil zelo vsec,je prostoren imama sw-ja izvedbo,dva otroka plus kuzek,sedaj po letu dni sma pa ze oba razocarana nad njim. Prvo je slo nastavitev snopa visine luci,enkrat mi je comm2000 malo nagajala,da so se luci ugasnile med voznjo,ko sem daval blinkerje l+d,ampak to je blo samo po eni voznji,tukaj gor sem ze pisal zakaj mi el.šipe ne gre normalno zapirat,se zatikajo,ko je mraz,ko je pa vroce gredo normalno gor,pa nazadnje te je...e zarnice.
Se pogovarjama o nakupu drugega vozila drugo leto in nevem kako je kaj s fordi s-max,seveda bencinar 2.0.
