Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Punto vprašanje in motorček za regulacijo zraka

Napisal/-a red_mamba Če mar 18, 2004 12:20 pm

Oj!

A ta motor tudi regulira "zaug" na avtomobilu?
Avto mi namreč skor 50% preveč skuri in sumim da se zaug sploh ne izklopi. Izpuh ima tudi duh po bencinu, lambda meter mi kaže skoz prebogato mešanico in vse kaže kot da je zaug vedno prižgan, računalnik pa ne regulira vbrizga v zaprti zanki :?
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Če mar 18, 2004 8:49 pm

ce ti prevec kuri pol je lahko lambda sonda slaba ali pa inektorji oziroma inecjone zdej nevem ali imas za vsak val 1 inector ali za vse valje 1
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če mar 18, 2004 11:25 pm

Lambda je nova, injektorje sem pa tudi dal spucat pred tednom. Mašina sedaj veliko bolje laufa. Zamenjal mi je še jermen, olje, filter za olje, filter za zrak.

Samo poraba se ni kaj dosti zmanjšala če se je sploh, še vedno je okoli 15l/100km :?

Sedaj sem pa malo tuhtal kaj bi lahko bilo narobe, mehanik mi je rekel da je problem z motorčkom za zrak in če regulira zaug bi to skoraj moralo biti to?
Je še varjanta da je prejšnji lastnik dal namesto čiščenja šob raje povečati tlak bencina za vbrizg in je sedaj tlak veliko prevelik. Samo če bi to bilo potem bi se morala poraba sedaj še povečati je pa ostala ista oziroma se je mogoče malo zmanjšala.

Motor tudi doseže normalno delovno temparaturo tako da res ne vem kaj bi še bilo.
 
m.P.
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če maj 16, 2002 8:42 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a m.P. Pe mar 19, 2004 12:08 am

Kaj pa če ti senzor za temperaturo ne dela? In pol misle da je skoz mrzla mašina in ti dela pod zaugom.

A mi kdo lahko razloži kaj so injektorji in kaj pridobiš če jih daš spucat?

Moj problem je sledeč... od tehničnega naprej se zajebavam z lambda sondam. Najprej smo dal notr eno univerzalno, ga nateral tko da sem prišel čez tehničnega. Čez par dni smo še enkrat zmerl pline, kjer je pokazal vse narobe. Lambda totalno narobe delala... CO čez 10 (meja 0,5)... pol so mi jo kr odklopil in med tem sem pokuril cel tank. In kar je največji hec je to, da je bla poraba manj kot 7 litrov!!!

Največji problem je pa temperatura mašine. 90% časa je na meji kjer se vklopi ventilator. Na avtocesti sploh ne upam pelat več kot 130 ker temperatura kar raste in raste. A je možn da se tolk greje ker lambda sonda ne dela ok?
Če je ravno ni zabavno [Colt CZ3, Lancer SW].
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Pe mar 19, 2004 7:32 am

pelji avto na tester pa ti bo pokayalo kaj je narobe lahko je temperaturno stikalo sdam dvomim edin ce dubi prevec goriva je lahko regulator pretoka zraka na sessalni cevi ali pa ti vetil ya povratek goriva sel falit
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Pe mar 19, 2004 9:00 am

m.P. je napisal/-a:Kaj pa če ti senzor za temperaturo ne dela? In pol misle da je skoz mrzla mašina in ti dela pod zaugom.

A mi kdo lahko razloži kaj so injektorji in kaj pridobiš če jih daš spucat?

Moj problem je sledeč... od tehničnega naprej se zajebavam z lambda sondam. Najprej smo dal notr eno univerzalno, ga nateral tko da sem prišel čez tehničnega. Čez par dni smo še enkrat zmerl pline, kjer je pokazal vse narobe. Lambda totalno narobe delala... CO čez 10 (meja 0,5)... pol so mi jo kr odklopil in med tem sem pokuril cel tank. In kar je največji hec je to, da je bla poraba manj kot 7 litrov!!!

Največji problem je pa temperatura mašine. 90% časa je na meji kjer se vklopi ventilator. Na avtocesti sploh ne upam pelat več kot 130 ker temperatura kar raste in raste. A je možn da se tolk greje ker lambda sonda ne dela ok?


Injektorji so elektromagnetni ventili, ki jih krmili ECU in s tem regulira vbrizg goriva glede na parametre ki jih pošiljajo senzorji.
Preveč CO pomeni da je preveč goriva in premalo zraka. Če je lambda nova potem prav gotovo mora delati in je problem drugje. Izgleda imaš podoben ali celo isti problem kot jaz.
Zamašeni injektorji vplivajo na količino vbrizganega goriva, zato mašina v prostem teku in pri nizkih obratih ne teče enakomerno. Pri meni je bilo celo tako da ko sem zaviral z motorjem in sem potem pritisnil sklopko mi je motor ugasnil. Sedaj ko so očistili injektorje pa obrati ne padejo več do 0, kot so prej.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Pe mar 19, 2004 9:09 am

keylone je napisal/-a:pelji avto na tester pa ti bo pokayalo kaj je narobe lahko je temperaturno stikalo sdam dvomim edin ce dubi prevec goriva je lahko regulator pretoka zraka na sessalni cevi ali pa ti vetil ya povratek goriva sel falit


Če merilec pretoka zraka da prevelik rezultat potem ECU misli da je dovolj zraka in vbrizga preveč goriva, kar je tudi logično.

Bom zamenjal motorček potem bom pa videl.
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Pe mar 19, 2004 9:28 am

Ja isti problem oz. simptomi. Sam da se men še lička od einšprica pržge
tko če se ene 5 minut vozim konstantno 130km/h pol pa spustim gas na cca.100km/h
se pa ugasne (lučka). Isto smrdi benz pa neenakomerno teče, samo ne ful ampak tko
za ene par obratov. Zaug mi je pa učasih prehitr spustil. Avto med vožnjo ne cuka
tko da po moje ni pumpa, pravjo da je najbrš lambda sonda sam zdej ne vem lohk da so tut pr men pol te injektorji. Kolk je pa kej stroška, da ti to vse pregledajo pa da
spucajo šobe?
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Pe mar 19, 2004 10:28 am

Men je reku mehanik (to ni urad. servis, on porpavi to doma) da je 4kSIT/šobo. Dal je pa to enemu čistiv v Prebold (se mi zdi), to je pri Šempetru. No na koncu mu je zaračunal samo 2500SIT/šobo. Je spedenal neki popusta :D
 
m.P.
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če maj 16, 2002 8:42 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a m.P. Pe mar 19, 2004 10:51 am

Zdej smo pomerl pline še s to sondo iz italije in je tko... lambda kaže dokaj prav, sicer mal skače gor pa dol, ampak še vseeno dokaj v mejah normale. Plinov je preveč, ampak smo ugotovil zakaj... Meja za neizgorevan bencin je 100 pri meni pa okoli 1000. Včasih se celo zgodi da ta vrednost pade in takrat so tudi plini OK.

Se prav problem je da našopa preveč bencina. Kaj zdej naredit? A naj zamenjam merilec pretoka zraka, dam spucat injektorje,...?
Če je ravno ni zabavno [Colt CZ3, Lancer SW].
 
Jonny Vrabec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če dec 18, 2003 8:25 pm

Napisal/-a Jonny Vrabec To mar 23, 2004 8:46 pm

Sicer se ne spoznam glih na te fore sam morm rečt d mam tut take sorte probleme, sam pr men je poraba normalna, upam d na tehničnem n bo pokazal preveč co2.

(Prjatlu na astrije tut 15l kurla mašina in so pogruntal d ma termostat pokvarjen in je skoz pod zavgam delal)
Slika Punto ELX
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov