Punca vozi: Opel Astra GTC, letnik 2010, motor 1.9 CDTI (turbodizel), 120 konjev, ima pa 160.000 prevoženih km.
Zadnji teden avto v prostem teku spušča nenavadne "ritmične" poke... Prilagam VIDEO: https://www.dropbox.com/s/715f9sqroekth ... M.mov?dl=0
Ima kdo izkušnje s čim takšnim, oziroma lahko ocenite, v čem bi bila težava? Na uradnem servisu v Kranju so ji rekli, da je treba zamenjat vztrajnik, kar ima nekaj smisla, ampak bi bilo super, če dobim še kakšno potrditev s strani forumašev.
Obenem so ji rekli, da bi bilo istočasno pametno zamenjat še sklopko. Kolikor vem, sicer s sklopko ni težav. A gre tukaj bolj za kombinacijo prevoženih km in to, da se bo zaradi menjave vztrajnika avto itak podrl do sklopke?
Na servisu v Kranju so ji čez palec naračunali 1050 eur za to dvoje. Če bo pravilna poteza res menjava vztrajnika in sklopke, sem gledal sledeče:
235 EUR - VZTRAJNIK STEVILO PRITRDILNIH VRTIN: 6 (LUK 415 0241 10)
112 EUR - KOMPLET SKLOPKE Ø: 240MM (LUK 624 3383 09)
A pravilno gledam? Koliko ur bi ocenili za menjavo teh dveh zadev, oz. kakšen strošek bi bil pričakovan?
Mogoče še to, na katerega serviserja bi se obrnili, Ljubljana, relacija LJ-KR, Kranj?
Vnaprej hvala za odgovore!
