
Moja vprašanja:
Je kdo opazil podobno stvar v svojem novem avtu z avtomatskim menjalnikom če se ustavi in čez nekaj časa spelje, brez da bi vmes prestavil v N? (katerekoli znamke/specifično Volvo novejšega letnika)
V čem je sploh smisel tistega auto-hold gumba, če očitno ne vpliva na to avtomatsko zaviranje?
Je avtomatska zavora dejansko druga kakor "nožna" (ki se aktivira s pritiskom na pedal in ne povzroča nobenega zvoka)? Če gre mehansko gledano za isto stvar (iste diske in čeljusti), le da jo enkrat upravlja avtomatika, drugič pa človek, bi pričakoval da bo ta moteči zvok prisoten ali obakrat, ali pa nikoli, ne pa samo pri enem načinu uporabe, kar me najbolj bega ...
Prodajalec pravi, da je "pri novih avtih to normalno da se sliši tak zvok" - dva različna testna avtomobila istega modela (starejši letnik) nista imela med testno vožnjo nobenih takih zvokov. Niti še nikoli nisem slišal takega zvoka med normalnim ustavljanjem in speljevanjem na križišču v raznih avtomobilih z avtomatskim menjalnikom drugih znamk (Toyota, Nissan, Audi, Opel) ...
Je to dejansko normalno in bo s časom izginilo ali je lahko posledica kakšnega spregledanega koraka pri nultem servisu? Slednje sprašujem zato,. ker je na enem mestu v avtu še ostal nek oranžen trak, ki mu najbrž ni mesto tam ko se avto preda kupcu ... kdo ve kaj bi še lahko pozabili naredit

Hvala za vse odgovore, ideje, nasvete
