Po menjavi zadnjih zavornih diskov sem opazil odprtino oz. luknjo, vidno na spodnji sliki
Zanima me, ali je to normalno oz. lahko škodi ležaju oz. karkoli je v notranjosti pod diskom (voda, umazanija)? diski so sicer ATE, pri oem diskih te luknje ni bilo
Sicer ne vem, za kateri avto se gre, ampak meni deluje, da je spodaj zavorni boben za parkirno zavoro, luknja pa je za štelat pozicijo zavornih oblog te zavore.
ko se bo ročna zavora nastavljala, se bo distančnike odstranilo, to ni problem. Bolj me skrbi vnos vode in prahu preko te luknje ... verjetno ni ravno blagodejno za mehanizem ročne zavore oz. kolesni ležaj?
mislim da je tole točno ta model diska:
torej poleg centrirnih vijakov (oz. karkoli sta tista dva notri), je tudi ta luknja na robu. Če gledam konkurenco (jurid, textar ...), imajo vsi to luknjo na robu.
Ta luknja je mesto, kjer se nastavlja parkirno zavoro. Pokrita je z gumijastim čepom, ki ga pa ponavadi pustijo na starih diskih - torej romajo v smeti. V koliko bo v to luknjo prihajala voda/sol/svinarija/.... bo uničilo elemente parkirne zavore in tudi kolesni ležaj ni ravno zaščiten. Osebno bi to luknjo čimprej pokril.
hvala za pomoč. Sem potem kupil 2 x čep v trgovini za nadomestnimi deli ... cca euro stroška.
Mi je pa mehanik omenil da niti ni neke sile glede umazanije... ker nekateri avtomobili imajo vse odprto od zadaj (za diskom) že serijsko zdj pa ne vem koliko je to res ...
Vsak avtomobil ima odkrit kolesni ležaj, na eni strani pesta je mašeta od polosovine in ne nalega čisto na ležaj, na drugi strani je pa med pestom in ležajem luft, drugače bi pesto drgnilo po ležaju, roki... Glede zavornih oblog od ročne pa disk ne nalega na ohišje kot bi boben, tako da med diskom in bobnom je tudi luft. Hermetično zaprto ni pri nobenem avtomobilu, voda bo vedno našla pot.