Napisal/-a P307BlueLION Ne mar 30, 2025 9:09 am
Pozdravljeni,
Pred nekaj dnevi sem peljal avto k mehaniku,ker je spodaj pod motorjem bilo že nekaj časa majhen madež od olja.
Razlog puščanja naj bi bil Oljni hladilnik.
Ta je bil zamenjan in po prevzemu avtomobila v delavnici se mi je na poti zgodilo,da je na 3/4 poti naenkrat klima pričela hladno pihati in ker imam na amaturni plošči števec za temparaturo olja je ta po 30.km vožnje se pričela dvigovati od 90.C po malem preko 140.C vse do rdečega polja a temparatura motorja je ves čas bila 90.C - ni šla preko.
Seveda sem avto zapeljal nazaj k mehaniku in ob dvigu pokrova motorja je bila raztezna posoda prazna.
Avto je ostal v mehanični delavnici in ob prevzemu naslednji dan je bil,kot vzrok tega namenjen mehurček zraka v sistemu.
Je bil tole razlog ali ne, ne vem saj nisem poznavalec delovanja hdi diesel motorjev Peugeot - Citroen niti mehanik ne.
Daljše vožnje po prevzemu avtomobila še nisem naredil le eno krajšo do sedaj.
Zanima me vaš pogled na tole stvar.Tudi delovanje klime v povezavi z motorjem in hladilnim sistemom v njem.
Vozilo je Peugeot 508.
Lep pozdrav,
Matjaž