Napisal/-a Gricko Ne apr 06, 2025 8:34 pm
ne vem, koliko se splača to popravljati, ker bo vsako popravilo začasno (malo odvisno od kvalitete popravila bo zdržalo leto, dve)
problem je, ker ti rjavi spodaj / znotraj, kjer se ne da popraviti razen, da razrežeš vrata.... kar pa je večji in dražji poseg
Spodaj imaš tudi odtočne odprtine, kjer odteka voda, ki pride mimo stekla v notranjost vrat
Če so vrata ( nesreča) poškodovana iz notranje strani ( antikorozivna zaščita) , pod "zapognjenim plehom" in v okolici , kjer je voda, kondenz, svinerija in se zadržuje vlaga so vsa popravila samo lepotni popravek, ki slej ko prej udari nazaj
v teh primerih je bolje menjati vrata ( rabljena seveda) , je verjetno cenovno na daljši rok bolj ugodno in trajnejše.
površinske poškodbe so veliko bolj vidne a lažje popravljive, kot to, ko začne pleh gniti iz notranjosti in ne prideš do izvora problema
Če pa je v bljižni prihodnosti vidna menjava avta, pa se poflika...