slemarko je napisal/-a:Sicer offtopic, ampak ni mi jasno, za koji k***c avto sam zategne ročno? Kaj mi ima na primer v domači garaži za zategovat ročno in zakaj kot kupec takšnega avtomobila nimam možnosti (brez diagnostične opreme za €€€€) to izklopit? Bomo klicali avtovleko, ker je ročna sama zategnila? Napredek pa tak, ja.
Odvisno od avta. VW, škoda,... ima tipko Auto Hold, če je izključiš ti ne bo več sam zategoval ročne. Ne razumem pa zakaj bi se s tem sekiral. Ti pač zategne ročno, tudi v garaži. Sedaj imam že več kot deset let avte, ki sami zategujejo ročno, pa nisem imel s tem nikoli težave. In ja to je odličen napredek. Toda težava je če kupiš avto, pri katerem so tako zelo varčevali, da so namesto pravih zavor dali zavore iz zgodovine. Sploh nisem vedel, da so na Capturju zopet bobni. Sem mislil, da so to začeli samo pri EV.
mrtwelvetrees je napisal/-a:A ZAKAJ ?!
Ker delajo po svoje, meni tudi ni všeč da nemški avtomobili sami ne sprostijo ročno ko speljujem, Renault pa jo sam sprosti. Znajdi se sam, sej se dobi kabel pa program pa lahko sam to narediš, res da je pri Renaultu miljon kljukic, če kaj zaj*beš ni ok
tukaj je primer kako se izklopi na megane 4
https://www.youtube.com/watch?v=ITTI4-oZUac&t=194sin razlaga je ok
VW, ti sam sproti ročno, pa je to nemški avto. Je pa res, da starejši modeli niso sami sprostili in niti zategnili ročne, če nisi bil pripet. Novi nimajo več tega pogoja.