Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Windi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 11, 2004 8:09 pm

Opel kadett problem!

Napisal/-a Windi Po apr 19, 2004 1:37 pm

Zdravo!

Imam en problem z mojim kadettom 1.3 S in mi jew edina varijatna preostala da vas tukaj vprašam kaj bi bilo.
Namreč zadeva je taka. Ko se peljem po avtocoesti mi po 10-20 km avto začene cukat (ko dam nagas, se sploh ne odzove in hitrost pada) pri hitrosti nad 90 km/h.
Npr. če se vozim po mestu in grem potem na hitro cesto, sploh ne morem doseči 100 km/h, ker mi sploh ne gre več. Sem dal fergazer sčistit in razdelilec pogledati, pa je vse vredu. Zdaj me zanima, če ima kdo tukaj kadetta in je imel enkak problem, ker res ne vem kaj naj naredim. Ker grem se peljem vsaki dan 40 km v službo, se moram najman 2-3 vsativiti. Aja pa še to sem pozabil, ko mi začne cukati avto se ustavim, ga vgasne in ponovno prižgem pa gre spet 20km.
Mi lahko kdo porism pomaga!


lp, Borut
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po apr 19, 2004 1:39 pm

kak dovod bencina???
Slika
 
Windi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 11, 2004 8:09 pm

Napisal/-a Windi Po apr 19, 2004 1:43 pm

To sem tudi že vse preglodal ne vem v čem je fora. Včasih mi gre čez 90 včasih niti to. Bom še enkrat vre pregleal. Kaj je mogoče, da drugi fergazer kaj zeza, ker ima dva noter ali pa razdelilna kapa?

lp, Borut
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po apr 19, 2004 2:54 pm

Nekaj ti manjka pri dovodu zraka. Na zračnem filtru preklopi na topel zrak, ker ti zmrzuje zrak v fergazerju. Kot veš, gre zrak skozi fergazer z veliko hitrostjo in velikim podtlakom (razen pri turbotih), kar sta pa idealna pogoja za zmrzovanje.

To se je dogajalo tudi nam na jugecu, ko smo šli na morje (30 stopinj) in dolgo nismo ugotovili, ker predno snameš zračni filter in not pogledaš, se že vse stopi in normalno vžgeš in se odpelješ.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po apr 19, 2004 3:06 pm

Torej ce sem prav razumel, te avto v visokih obratih zacne zajebavat, pri nizkih pa je ok?
A si kaj pregledo svecke, vziglne kable, razdelilno kapo, cinspulo?
Mozn da je kaj z elektriko!
 
Windi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 11, 2004 8:09 pm

Napisal/-a Windi Po apr 19, 2004 5:30 pm

Imel sem ga pri mehaniku in je sčistil fergazer in razdelilno kapo ter pregledal vse kable in svečke in je rekel da je vse vredu. Avto mi včasih tudi pri nizkih crkne, do zdaj enkrat, pri visokih pa 20 krat :D. Se lahko to pregleda, če npr. svečka kje prebija, ker oni mehanik ni imel ničesar in ja samo z rokami prešlkatav vse, kar pa po moje ni vredu, ker zato sigurno potrebuješ meritev. Kan naj peljem avto, da mi to zmerijo ali kaj naj naredim. Ga lahko peljem na AMZS ali naj kam drugam peljem. Pozna kdo mogoče kakšnega dobrega in poceni avtomehanika na relaciji Maribor - Ptuj ali okolica.
Nekdo mi je zadnjič rekel, da so včasih pri kadettih cinšpule delale probleme. Je možno tudi to, da imam 65A akumulator in ne predvidenega 45A?
Hvala za odogovore.

lp, Borut
 
Uporabniški avatar
Tomi-x
Novinec
 
Prispevkov: 246
Pridružen: To sep 09, 2003 5:46 pm

Napisal/-a Tomi-x Po apr 19, 2004 5:36 pm

Dej probej pogledat se v rezervar!

Je mel kolega podobne probleme... pa je mel en papircek v rezervarju in se je med voznjo prilepu na crpalko...
:roll:
ko je ustavu avto in ugasnu motor crpalka ni vec vlekla in papircek je padel nazaj na dno! ko se je spet en cas pelal je naredlo enako...

Probej morda je to to. :wink:


Ajt LP
Slika
Noch ein VW fahrer!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po apr 19, 2004 6:35 pm

Tvoj problem je verjetno povezan z umazanijo ki se je nabrala v rezervarju. Sem imel nekaj let nazaj podobne probleme, saj se mi je v rezervarju nabralo kakšen kg umazanije :D . Potem sem imel pa podobne probleme, avto naenkrat ni mel več moči oz gorivo ni prišlo do motorja. Odpri rezervar in na plovcu preveri v kakšnem stanju je mrežica, ki zadržuje nesnago, da ne pride v motor.

Tisti mehanik ki ti je elektriko preveril kar na roko je naredil čisto OK. Če bi bilo kaj pri svečkah narobe oz razdelilni kapi, bi ga streslo tako hudo da nebi rabil merilne naprave da bi ugotovil, kje prebija. (To govorim iz lastnih izkušenj).

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 6:46 pm

preglej vse to:

- rezevoar
- filter bencina
- filter zraka
- svecke
- razdelilno kapo in rotor
- kabli
- termostat

Moznost je da ti avto zaliva ali pa ti ga pregreva, ali sploh imas dovolj vode noter. Tesnila so vsa dobra od fegazarja in od dovoda goriva?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Windi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 11, 2004 8:09 pm

Napisal/-a Windi Po apr 19, 2004 7:49 pm

Hvala vsem za odgovore!
Veš mogoče kako bi snel plovec dol in pogledal?
Filter bencina je mislim da... (kje pa je že, pod fergazerjem, tista šalčka?)
Filter zraka Ok
svečke OK
razdelilna kapa OK
kabli OK
termostat (menjal mi ga je pred 2 mesecema, ker je bil zanič)
Redno gledam vodo, olje, ...
Tesnila so vsa dobra.
Bo verjetno tista možnost, da imam vsran rezervoar.
S.hio bi mi lahko povedal kaj več o tem, da mi avto zaliva ali pa se mi pregreva, ker se tako dobro ne spoznam na avte. Temperatura avtomobila pa je nekje na polovici.

Hvala vsem!

lp, Borut
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po apr 19, 2004 7:54 pm

mogoce cisto mimo ideja...da ti sklopka na drsi mogoce? :?
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po apr 19, 2004 7:55 pm

Črpalka za gorivo dela dobro?...jaz sem imel podoben problem na peugeotu (bivši avto) in mi je delalo podobno....sicer črpalka je delala, samo ne dovolj, da je "porivala" gorivo po cevi iz rezervoarja do fergazerja.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 8:05 pm

Windi je napisal/-a:Hvala vsem za odgovore!
Veš mogoče kako bi snel plovec dol in pogledal?
Filter bencina je mislim da... (kje pa je že, pod fergazerjem, tista šalčka?)
Filter zraka Ok
svečke OK
razdelilna kapa OK
kabli OK
termostat (menjal mi ga je pred 2 mesecema, ker je bil zanič)
Redno gledam vodo, olje, ...
Tesnila so vsa dobra.
Bo verjetno tista možnost, da imam vsran rezervoar.
S.hio bi mi lahko povedal kaj več o tem, da mi avto zaliva ali pa se mi pregreva, ker se tako dobro ne spoznam na avte. Temperatura avtomobila pa je nekje na polovici.

Hvala vsem!

lp, Borut


ce je temperatura na polovici ti deluje vse v redu kar se temperature tice.
Avto pa ti zaliva, ko pride v motor prevec benzina ali premalo zraka, za to pa imas v carbu pa r nastavitev, vse od plovca, sprucota (main valve) in nastavitve za prosti tek in kolicino zraka ki ti gre ali v del ki premika glavno zaporo ali tam sploh ne gre in gre skoz glavno luknjo. lazje si bos predstaljal z poenostavljeno (ponavljam: poenostavljeno) shemo karba:
Slika

najvecja tezava in zalivanje oziroma da avto ne gre ko odpres glavno zaporo (trotle valve) problem da pride zrak (oz. prevec zraka) k plovcu iz smeri kjer pise atmosferic pressure in zamori avto (ponavadi mas srauf za nastavitev le tega) ker pade plovec in ni benzina. Druga varianta je da imas slucajno kaj povrtano in pride prevec benzina, ker bi rabil bolj odprt zracni filter in kar nekaj nastavitev na karbu da bi vse normalno delovalo.
Nastavitev karburatorja je ponavadi zapleten postopek, sploh ce mas kaj predelano ali cistis karb, ker potem moras vse nastavit nazaj in zna trajat kako uro da prav nastavis, avto pa potem gre lahko ko sneta sekira (vem kako je pri jugotu).
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 8:09 pm

lucky je napisal/-a:Črpalka za gorivo dela dobro?...jaz sem imel podoben problem na peugeotu (bivši avto) in mi je delalo podobno....sicer črpalka je delala, samo ne dovolj, da je "porivala" gorivo po cevi iz rezervoarja do fergazerja.


ta ideja pa tud ni slaba. Lahko pa so tudi cevi ze zamasene (kar se sicer tezko zgodi) ker ponavadi se zamasi filter goriva (pred carbom na cevi goriva bi morala bit ena taka cudna prikazen kot ena posodica, nekateri avti pa majo to celo v carbu) in ga je treba zamenjat, to je bilo znano pri starih fordih in vseh avtih ki imajo kovinski rezervoar, ker se zacne luscit od znoter in unici pumpo in zamasi filter in avto ne dela dobro.

primer filtra:
Slika
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Windi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 11, 2004 8:09 pm

Napisal/-a Windi Po apr 19, 2004 8:38 pm

Pod fergazerjem je tista posodica (filter, vem kako zgleda, je pa plastičen).
Bom probal mehaniku avto nazaj peljat in naj mi pogleda filter pa vse ostalo.
Avto pa ni nič predelan, ker se mi ga ne splača (prestar,...) pa tudi mehanik se je 1 uro matral, da je vse sčistil in nastavil fergazer.
Bom šel jutri k njem pa bom potem sporočil, kaj je bilo, ve kdo mogoče kak bi plovec dobil vem na rezervoarju ali naj pustim, da mi to on ščisti?

Sklopka drsi?


lp, Borut
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po apr 19, 2004 9:01 pm

Benz pumpa se pr kadettih baje dostkrat pregreva pa začne štekat. Pojavljajo se podobni simptomi k pr teb...

Da bi ugotovu če je to to vrž eno mrzlo krpo namočeno v vodo čez pumpo pa počak da se pumpa shladi...če neha cukat je to to!

Ko je avto mrzu pa teh problemov nimaš???
TJUNING PA TO...
 
Windi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 11, 2004 8:09 pm

Napisal/-a Windi Po apr 19, 2004 10:26 pm

Ne, ko je mrzel avto pa ni tega problema, samo ko je topel oz. segret.


"Da bi ugotovu če je to to vrž eno mrzlo krpo namočeno v vodo čez pumpo pa počak da se pumpa shladi...če neha cukat je to to!" :D pri 90km/h
Mogoče, vse je treba sporbat :)

lp, Borut
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov